Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
EliesLJoran schreef:ik begrijp het helemaal.. ze hebben idd het hart op de goede plaats en weinig verstand van jonge hengsten, ik dacht, ga eerst ff wat info bij jullie inwinnen..
KiWiKo schreef:hart meer dan op de juiste plek.......... absoluut........
maar nu dat ze het dier "gered" hebben moeten ze ervoor zorgen dat het dier ook goed op gaat groeien...... de juiste dingen leert zodat het later een fijn paard wordt.......
helaas heeft 9 van de 10 redders een ander ding in het hoofd dan wat redelijk is voor het paard
ELIIESLJORANinkepink schreef:kiwiko je haalt me de woorden uit de mond!
nu hopen dat de TS hier iets mee doet
het is mijn paardje niet, maar ik hoopte beetje advies te krijgen (voor hen ook zeg maar..) dat heb ik nu
bedankt hoor allemaal Talietjuh schreef:Dit soortgelijke heb ik ook meegemaakt met mijn welshpony
ik kan je advies geven
hiervoor mag je me bpen
KiWiKo schreef:NIET, dat kunnen wij mensen niet..............
niet aan sleutelen, jaaa die ballen eraf en dan in de groep
x_Marr schreef:KiWiKo schreef:NIET, dat kunnen wij mensen niet..............
niet aan sleutelen, jaaa die ballen eraf en dan in de groep
Hoezo kunnen wij mensen dat niet? Misschien moet jij de film: ''The Horsewisperer'' maar eens kijken, en als je hem al gekeken hebt, het is niet nep. Het is wat Monty Roberts doet, heel erg knap.
x_Marr schreef:Hoezo kunnen wij mensen dat niet? Misschien moet jij de film: ''The Horsewisperer'' maar eens kijken, en als je hem al gekeken hebt, het is niet nep. Het is wat Monty Roberts doet, heel erg knap.
ruitje schreef:x_Marr schreef:
Hoezo kunnen wij mensen dat niet? Misschien moet jij de film: ''The Horsewisperer'' maar eens kijken, en als je hem al gekeken hebt, het is niet nep. Het is wat Monty Roberts doet, heel erg knap.
![]()
Ik neem na deze reactie zeker even een abbo op dit topic...
Was het goed of slecht wat ik zei..??
Sylvia schreef:x_Marr schreef:Hoezo kunnen wij mensen dat niet? Misschien moet jij de film: ''The Horsewisperer'' maar eens kijken, en als je hem al gekeken hebt, het is niet nep. Het is wat Monty Roberts doet, heel erg knap.
En hoeveel mensen kunnen dat?
. Als ik zelf ooit een paard koop, of een veulentje krijg ofzo, wil ik hem op de manier van Monty Roberts in rijden enzo, met de join-up
. En er zijn vast wel meer mensen die dat doen.