Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marigold schreef:mijn smid zegt juist dat fjorden moeite hebben met het leunen op drie benen, omdat ze voor 3 vierde op de voorbenen steunen, en als je een voetje vraagt je er ahw een paal onderweg haalt, dat ze dus daarom steeds voetje terug vragen.
mijn hoefsmid geeft daar aan toe, en pakt m dan na een paar tellen weer, en dat gaat gewoon echt prima!
romatjuh schreef:
.VValar schreef:Als mijn paard een klap van de hoefsmid krijgt, heeft hij hem meestal verdiend. Prima een beetje opvoedwerk! Mijn hoefsmid slaat nooit uit onmacht of frustatie. Dat zou ik ook niet tolereren.
nielsd schreef:Ik zou zeggen dat ie gelijk kon vertrekken. Niemand mag mijn paard slaan behalve ik, mijn vader, vriendin van mijn pa en lerares. verder niet!
Imo hoeft een hoefsmid niet te slaan.
VValar schreef:Als mijn paard een klap van de hoefsmid krijgt, heeft hij hem meestal verdiend. Prima een beetje opvoedwerk! Mijn hoefsmid slaat nooit uit onmacht of frustatie. Dat zou ik ook niet tolereren.