Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ze was altijd al beetje nijdig met aansingelen (merrie he) Maar sinds vandaag een singel met elastiek, en nergens last meer van!
Ze kijkt niet eens meer lelijk naar me als ik aansingel. Mss is dat bij jou ook de aard van het probleem? of gewoon TE braaf
Tmara schreef:Jamyloveu schreef:Hallo,
Voorheen als ik opstapte bij mijn pony, ging hij altijd vooruit lopen. Dat heb ik "afgeleerd" door telkens als hij een stap zetten, af te stappen, en hem evenveel stappen terug zetten en opnieuw opstappen, totdat hij doorhad dat het alleen maar langer duurde. Maar nu gaat hij telkens áchteruit lopen als ik opstap. Ik wil wel het zelfde proberen als eerst. Maar dan ben ik bang dat hij dan gewoon weer vooruit gaat lopen. Dus heeft iemand tips? Ik hoor het graag!
××
Gewoon niet moeilijk doen en gewoon opstappen...Je bent juist fout bezig geweest door af te stappen. zo krijgt je paard eerder het idee van,, Hey als ik dat doe gaat ze er tenminste af oid.
gewoon simpel opstappen en als hij.zij dan aanloopt even laten stil staan. mocht hij.zij achter uit gaan lopen gewoon aanstappen
Niet moeilijker maken als het is