Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

estebanlove schreef:Rupsje schreef:Ik vind fietsen met je pony levensgevaarlijk...![]()
Stel dat hij schrikt? Dan wordt jij van je fiets gerukt, waar je pony nog eens van kan schrikken, misschien vliegt je pony de weg wel op, en jij houdt hem dan niet meer tegen hoor! Of je slipt met je fiets? En je botst tegen je pony aan? Wat als je pony naar opzij schiet en over jou heen dendert? Op je fiets ben je veel minder stevig dan als je gewoon met beide benen op de grond staat!
Nee hoor, mij krijg je niet op een fiets als ik een pony mee moet nemen...
Ben k t helemaal mee eens k zou dat egt nooit durven
Maar ik ga ook geen hele einden fietsen. Zo nu en dan een klein stukje naar de wei. Het is daar erg rustig en hij kent het goed, waardoor er niet zoveel 'enge' dingen voor hem zijn.

Lynn_Nikita schreef:Topen die van mij nog niet ingereden was deed ik het ook, om conditie op te bouwen. Kwam ik langs een trailer waar ze net op aan laden waren. wild ehij persee daarheen, en dan heb je bijna niks meer te zeggen. Snel van fiets af, ding laten staan en eerst lopend teruggebracht naar weiland. Ik vind best gevaarlijk (was 3 jarig maar wel verkeersmak) en doe het ook niet meer ( was 8 jaar geleden of zo) Ook als paard al niet aan de klter gaat, of bovenop je springt, kan ook de andere kant opspringen en lig jij met je fietsje ernaast
oortjes naar voren hij is gelukkig helemaal nie schrikkerig dus.. 
Klijntje schreef:M'n moeder en ik hebben laatst geprobeerd om met een van onze Welshjes te fietsen![]()
Hij wilde steeds verder naar voren en met een fiets met handremmen is het al helemaal niet handig vind ik...
Het ging op zich wel maar ik vond het toch niet zo veilig.
en een fiets met handremmen vind ik juist wel handig
mits je remmen het goed doen, ik rem altijd met mijn linkerhand en m'n paard loopt rechts naast. Neem aan dat de meeste het ook zo doen en niet andersom.