Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
die moet je hun eigen fouten laten maken, en die krijgen alleen meer vertrouwen in een boelkloedige leider die nergens een probleem van maakt
KiWiKo schreef:ik doe dat dus niet. als een paard iets eng vind dan zeg ik met mijn spreken en lichaam dat er dus helemaal niks aan de hand is....... Met andere woorden wat lacherig...... " doe normaal" en hou de druk van het paard af...... dus touwtje lang....... of ik zeg.......... jeutje das inderdaad errug eng die plastic tassen, op een lacherige manier terwijl mijn houding of druk richting het paard niet veranderd....
zo doe ik dat ook met afspuiten...... zeg ik met het losse touwtje...... koud he?? eng he![]()
![]()
guttogutogut er komt water uit....... effe tegen het smoeltje aan????? en dat allemaal op een luchtig toontje........
zijn ze er zo doorheen

helemaal gelijk........ zullen we nu weer normaal doorlopen gekkie
RicardoOpa schreef:Heb jij mij ooit zo horen praten?

maar hooooo en kalm terwijl je het touwtje aanhaalt is het net niet

KiWiKo schreef:welnee, hoe meer je haar geruststeld hoe meer ze bevestigd wordt in haar angst![]()
Cassidy schreef:KiWiKo schreef:welnee, hoe meer je haar geruststeld hoe meer ze bevestigd wordt in haar angst![]()
Helemaal mee eens...gewoon doen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is...