Maar ik kende wel iemand die een geit had, die kwamen reuze goed overeen!!
het eenigste nadeel was dat ze zo aan elkaar gehecht waren dat de geit overal mee naartoe moest.. Op wandeling, op wedstrijd..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
! Zijn erg leuke dieren ook in de omgang! 
ze kunnen zelfs bijna niet zonder elkaar (vooral de geit dan, als samira, zo heet ze, weg gaat gaat hij heel erg mekkeren!).

shemar schreef:Ik lees ook even mee, ik twijfel of ik er nog schaapjes of geitjes bij zal nemen. M'n dochter wil schaapjes en m'n zoontje geitjes en ik zoek alleen een beestje om de randjes en de stukken van het land waar de pony's niet lopen een beetje kort te houden.
Een schaap kan wel beter tegen rotweer geloof ik, tenminste hier lopen ze 's winters ook gewoon buiten.

horsewisper schreef:Geiten ?!
Begin er niet aan kolere beesten.
Eten staart en manen, en steken constant met die hoorns in paarden zijn benen.
Ik heb een scheit hekel aan die beesten sinds ze bij mijn ponys gestaan hebben.

Yinari schreef:horsewisper schreef:Geiten ?!
Tsja, bij jou is het blijkbaar niet goed gegaan, maar het ís wel heel goed mogelijk hoor!!
horsewisper schreef:Geiten ?!
madrieka schreef:ik heb een melkgeit die ik met de fles heb grootgebracht en Sterre en Hendrika zijn onafschijdelijk .trouwens drika komt helemaal niet aan sterre d'r manen of staart ,want dan word sterre wel boos dus ze weet dat ze daar vanaf moet blijven...
Citaat:ahw die is lief
Cynthiaaapje schreef:mijn oude verzorgpony sond ook bij een geit en wij konden niet normaal op buitenrit omdat ze dan in vollegalop na de eerste bocht weer trug moest naar huis omdat die stomme geit niet mee mocht.
(voelt geen stroom!!!).