heb zelf ooit een vosmerrietje gehad, die was wel eigenwijs en pittig enzo, maar geen kreng
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
heb zelf ooit een vosmerrietje gehad, die was wel eigenwijs en pittig enzo, maar geen kreng
). Eigenwijs is ze niet echt, maar zo nu en dan wel een echte tuttebel
Haar karakter is echt super, maar er moet geen ander paard wagen te dicht bij mevrouw in de buurt te komen, want daar is ze niet van gediend... Oren plat en een blik op "hoe dùrf je zelfs maar naar me te kijken!"
Jamezy schreef:Ik heb een roodvos-merrie (zonder aftekeningen, schitterend!). Eigenwijs is ze niet echt, maar zo nu en dan wel een echte tuttebel
Haar karakter is echt super, maar er moet geen ander paard wagen te dicht bij mevrouw in de buurt te komen, want daar is ze niet van gediend... Oren plat en een blik op "hoe dùrf je zelfs maar naar me te kijken!"
Ik riep vroeger altijd als hardste dat ik absoluut geen merrie of vos wilde... En kijk nu eens
Nooit zo over nagedacht..!! 
dan hebben ze een probleem .
.
karina1977 schreef:goh ben ik nu de enige met een kreng van een vosmerrie![]()
ze is tegen mij super lief hoor maar tegen andere paarden echt een kreng .
ze moet altijd de leider zijn in de kudde luisteren ze nietdan hebben ze een probleem .
verder in de omgang met mij gaat het goed ze laat dr eigen goed rijden en is tegenover mij niet dominant .
Het verhaaltje van de vosmerrie ken ik dus wel werd regelmatig gezegt over mijn schatje .
Bij ons op stal heeft ze het nu wel zover dat ze als koningin behandelt word .
eigen weitje als eerste eten als eerste van de wei af etc etc .
Anders is mevrouw gepikeerd.
Ik moet zeggen dat ik daar in eerste instantie niet zo blij mee was want paard krijgt dus door drammen haar zin .
Maar merk nu dat ze de laatste 1,5 jaar braver en rustiger en lekkerder in dr vel zit als voorheen .