Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Cassidy schreef:Wat een ongelofelijke kul. Net zo'n fabeltje al dat paarden met vier witte benen slechte hoeven hebben...

Urielle schreef:er was zo'n gedichtje over aftekeningen maar ik ken het niet meer.
het lijkt me trouwens een behoorlijke fabel

Onzin dus!!!
oestinja schreef:Tja, en mensen met één witte sok zijn vast dronken haha!!!
Behalve als je Page ( of welk merk was het ook alweer?)toiletpapier gebruikt. Dat zijn dan weer pluspunten
Margreth schreef:oestinja schreef:Tja, en mensen met één witte sok zijn vast dronken haha!!!
Witte sokken is hoe dan ook verkeerdBehalve als je Page ( of welk merk was het ook alweer?)toiletpapier gebruikt. Dat zijn dan weer pluspunten
ik denk niet dat het uiterlijk van het paard zijn karakter bepaald... weet het eigenlijk wel zeker...
.... maar ja... ik geloof er toch helemaal niks van

blensink schreef:oke jullie hebben mij goed duidelijk gemaakt dat het een absolute fabel is. Hoe kon ik zo naief zijn, maar één herkent wat ik bedoel.![]()
Ik ga mee met Margreth dat witte helemaal fout zijn. Het page verhaal ken ik overigens niet.
Wel bedankt in ieder geval dat jullie me van deze fabel hebben adfgeholpen en ik heb weer wat geleert.
Het is gewoon toeval dat ik tegen lastige paarden aanloop, gelukkig weet ik dat het goed komt en dat het niets met die ene witte sok te maken heeft.
en dan is alles oké.
haha! Margreth schreef:blensink schreef:
off topic:
Is zo'n reclamefilmpje waar een meid een date heeft met een jongen, die wel leuk lijkt. Totdat hij zijn broekspijpen omhoog trekt om een litteken op zijn been te laten zien. Dan ziet ze dat hij witte sportsokken aanheeft. Zij knapt helemaal af. Gaat snel het toilet op om met haar vriendin te bellen over deze misser. Die zegt meteen dat ze hem moet droppen. Dan ziet ze dat toiletpapier staan ( weet even het merk niet meer) en zegt dat hij toch wel een groot pluspunt heeft omdat hij dat merk gebruikten dan is alles oké.
leuk, de reclamefilmpjes in holland zijn wel lachen.Nikj schreef:mynes heeft 1 witte linksachter, en als hij op stal staat kan hij idd ook heel gemeen zijn, maar het lijkt me sterk als het daar aan ligthaha!
. 
Cassidy schreef:HAHA, right.Net zo'n fabeltje al dat paarden met vier witte benen slechte hoeven hebben...