Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kimdj19 schreef:En als hij jaren lang zo is opgezadeld waarom zou je dat op 23 jarige leeftijg nog gaan veranderen?
Cassidy schreef:Omdat de leeftijd van een paard nooit te oud is om hem nieuwe dingen te leren of dingen anders proberen te doen....
ellepel schreef:is natuurlijk niet normaal dat een paard je aanvalt bij opzadelen,dan moet er echt pijn bij zitten...

En bovendien ben ik daar sowiezo niet zo'n voorstander van, als ze mij probeert te bijten of trappen verhef ik wel even mijn stem.
Kimdj19 schreef:maar als je er niet achter komt wat het zou kunnen zijn en hij heeft een keer een trauma opgelopen, dan zou ik het zo laten.

Kimdj19 schreef:Ze heeft toch een aantal dingen geprobeert of zit ik nou verkeerd te lezen????
Kijk jij hebt zo je mening en ik ok? Ik weet ook wel dat het paard niet te oud is om wat te leren. Maar de vraag is heeft het nut en dat wachten we dan maar af we horen het zelf wel van haar. Ik zou eerst zijn/haar achtergrond uit vissen en misschien is het wel medisch, het is toch haar verzorg paard? Dus als ze zelf voor de dierenarts wilt betalen of eigenaar dan zou ik m na laten kijken. Het is natuurlijk wel een lastige gewoonte, mijn paard vind het ook niet fijn ze doet de oortjes in der nek maar dat is gelukkig alles.
Citaat:het is toch haar verzorg paard?
Citaat:want als je gaat rijden heeft ie er toch geen last van?

) maar ze weet ook wel dat het singelen volgt...