het leukste wat je ooit te paard hebt meegemaakt?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

danielle1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:59

Met een paard over een zandpad in volle galop langs een groep zonnende nudisten rijden. haha.

Djesseka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 18:05

De allereerste keer dat ik erop zat! Dt was tevens mijn allereerste strandrit en wat er dan door je heen gaat, als je met zo'n kanjer van een paard onder je kont alles van je af laat waaien, dat is fantastisch!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:05

Het leukste weet ik niet zo uit mijn hoofd...

Wat wel een heel fijn moment was, was toen ik met Amo aan de rand van het bos reed, over de uitgestrekte akkers kon kijken, heerlijk met een lange teugel in stap, in het zonnetje, en ineens besefte; goh, wat is het toch héérlijk om hier zo samen met je paard te kunnen rijden...

ReBeL_Valibu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 16:13

die van mij is mn eerste strandrit in tunesie. en ja, dat was op een volbloed arabier hengst (geen penny, tis echt waar, maar dan wel op een bruine met oranje strikjes in zn manen

ijspeert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:29

Lekker in het bos aan het rijden.
Zie ik en mijn paard 2 spellende eekhoorntjes,dus blijven staan om te kijken.
Ze gaan zo in hun spel op dat ze ons niet eens opmerken en spellend onder het paard door lopen.
Het paard bleef gewoon staan en volgde de eekhoorns met haar hoofd.

RUBYWHITE

Re: het leukste wat je ooit te paard hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:25

hmm moeilijk kiezen ... vorig jaar eind december een sneeuwrit op mijn eigen paard samen met mijn vriendin...heerlijk en een prachtig gezicht, alles was wit.

En toch wel dat ik mijn springangst overwonnen heb op een springstal en een fox-hunting zonder fox in amerika bijgewoont te hebben

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:22

Tot nu toe ons 1e springwedstrijd. Ik vond het zo geweldig allemaal. En we waren in het 1e parcours ook nog foutloos. Je kon de hele dag die smile niet meer van mijn gezicht afhalen. Heerlijk gevoel!

Black2000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:07

misschien een beetje een vreemd verhaal, maar het was de eerste keer, dat ik in het bos van mijn oude verzorgpaardje af viel: ik dacht, die komt niet meer terug, rennen, rennen, rennen..........! En ik zat daar maar op de grond, vooral in lichte paniek, totdat ik hoefgetrappel hoorde en Arabje gewoon terug kwam rennen. Dat gaf me echt een warm gevoel, hij legde zijn neus in mijn nek en was helemaal rustig, ja dat was voor mij onvoorwaardelijke liefde!!!

Leira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:33

het allerleukste was toen op kerstavond mijn paardje helemaal versierd op de stoep stond, mijn kerstkadootje:)!
ik reed al langer op haar, maar had nooit gedacht dat ik dr zou krijgen. een boekje met de keuringsfoto's lag onder de boom, met een briefje dat ik naar buiten moest lopen, en daar stond ze dan... zó lief!(L)

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:36

mijn verzorgpaard vind het leuk dat als hij rent in de bochten op zijn piep te vallen(hij gaat onderuit heel grappig om te zien alleeen doet hij het ook als je er op zit minder leuk!) het is net zo een verslaving als weven en luchtzuigen dacht de hoefsmit ach ze is best oud en die ene dag dat ze wordt bereden mag ze best een beetje kloten(een beetje)

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:05

De eerste keer dat ik Ducky echt durfde laten gaan in keiharde draf daarna galop door het bos. Maar dat was dan ook echt keihard!
En dat ik hem aan het eind ook weer makkelijk kon terug krijgen ..

Lara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 01:03

Mijn eerste buitenrit door de heuvels in de USA prachtig om te zien!