Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
IvysToeter schreef:Kan je haar niet verkopen met een bepaald contract dat je bijvoorbeeld het eerste terug koop recht hebt ofzo?
jasmijn78 schreef:Even aan TS: Was jij soms dat meisje die in een TV-programma met eem medium ging proberen van haar angst voor haar paard af te komen? Dat programma heb ik gezien...
Quellian schreef:Het is ten eerste zonde van het paard en ten tweede moet ik 2 banen (totaal 55 uur per week) hebben om alles financieel rond te krijgen en dan zit er voor mijzelf niets meer bij.
)
vind het wel best.
Quellian schreef:Ja, was ik.
Quellian schreef:Het is ten eerste zonde van het paard en ten tweede moet ik 2 banen (totaal 55 uur per week) hebben om alles financieel rond te krijgen en dan zit er voor mijzelf niets meer bij.
welshfreak schreef:Btje egoistisch om je paard te houden als je er zelf niet mee rijd of wandelt je paard kan zó gelukkig zijn op een ander, je lijkt het 'm niet te gunnen, versta mij niet verkeerd je paard kan het nu ook supper hebben maar voor jou blijkt het financieel niet 100% te lopen zoals 't hoort
ik zou 'm wegdoen
Aide schreef:Wil je bijrijdster haar niet kopen? En zeg zelf, er zijn meer lieve mensen die goed voor je paard kunnen zorgen. Anders heb je een proeftijd van een maandje zodat je zelf kan kijken of je het ok vind en kan je ook kijken of het klikt met de nieuwe eigenaar. En je kan natuurlijk ook afspreken dat je het recht hebt op eerste koop (wel op papier vast leggen).
Succes ermee!
welshfreak schreef:Btje egoistisch om je paard te houden als je er zelf niet mee rijd of wandelt je paard kan zó gelukkig zijn op een ander, je lijkt het 'm niet te gunnen, versta mij niet verkeerd je paard kan het nu ook supper hebben maar voor jou blijkt het financieel niet 100% te lopen zoals 't hoort
ik zou 'm wegdoen