vliegenspray wil niet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

willemijn143

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 17:51

Ik bedoelde steeds iets dichter bij z'n hoofd zodat hij ziet wat ik doe en steeds meer richting hem kom

MissPromiss schreef:

Juist NIET bij zijn hoofd sprayen.,. die zaak komt late rwel.. eerst moet hij het bijoorbeeld op zijn buik of kont accepteren..

willemijn143

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 17:54

ey super, thanks ga toch maar eens iets met azijn proberen, wordt zoveel aangeraden

Amelia schreef:
Ik had ook altijd hetzelfde probleem met die vliegenspray die je in de winkel kunt kopen... {ben al meerdere malen in de sloot geïndigt}, en toen hij er eindelijk aan gewend was, bleek hij er allergisch voor te zijn...

nu krijgen ze hier allemaalknoflook, voor de bloedsomloop, maar t werkt egt super tegen fliegen...{vooral met rijden}
Nouja en omdat hij dus allergisch is voor de fliegenspray uit de winkel maak ik het tegenwoordig gewoon zelf {en t is oowk nog eens goedkoper ook!!! }

1/2 liter thee, moet je van de normale thee 2 zakjes nemen en dat ongeveer een dag laten trekken,
1/2 liter natuurazijn,
1 flesje citronella,
en scheutje dettol..

en het stinkt ontzettend, maar het is het enige wat bij die van mij werkt, en voor zover ik weet zijn er niet egt bijwerkingen want voor alle paarden hier staan gebruiken we het, en het is altijd nog goed gegaan....