"Hallo lief klein ponytje..."

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ronnie25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:03

Ik ga een beetje met de rest mee...
Zodra jij een bordje opgehangen hebt, en mensen gaan tog je
pony'tje aaien, dan is het op eigen risico.
Maar ik denk eigenlijk als er staan : Pas op kleine pony bijt.
Dat er dan niet zomaar mensen die kleine pony van jou gaan aaien.
En als er wel iemand gebeten word. Dan kan jij niet aansprakelijk worden gestelt. Die mensen steken zelf hun hand over het hek. Terwijl er nog wel gewaarschuwt word. Dus hun eigen schuld.
hun betreden jou terein dan zegmaar.

LADPR

Re: "Hallo lief klein ponytje..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:58

Ik heb een keer meegemaakt dat iemand jim aan het aaien was en jim hapte en dat kind sloeg hem volop zn hoofd heb dat kind (15 jaar) even goed stevig bij de arm gepakt, daar ben ik niet van gediend.

Ik heb geen bordjes hangen met pas op. Zou niet weten waarom, je kan mensen waarschuwen maar ze doen eht alsnog en veel mensen komen het netjes even vragen en dan zeg ik het tegen ze zodat ze er rekening mee kunnen houden

Prinslover

Re: "Hallo lief klein ponytje..."

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:48

Ze komen er snel genoeg achter als ze de bordjes negeren!
Eigen schuld, dikke bult zou ik zeggen

Tegen de stal eigenaresse gewoon vertellen, neem aan dat ze ook genoeg ervaring heeft om dit kleine monstertje buiten te zetten lijkt mij!

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:39

Ik heb ook zo'n "lieve" kleine pony Als ik met hem buiten aan het wandelen, fietsen of mennen ben, wil ook altijd iedereen hem aaien! Ik zeg dan altijd: doe maar niet want dit is geen lieve pony, hij bijt en hij trapt! Dan zijn ze meestal zo weg

Wat ook zo lekker irritant is, zijn van die mensen die het dan zielig vinden dat hij op een weitje staat met bijna geen gras, en hem gaan lopen voeren Gelukkig staat hij nu ergens waar ze er lekker niet bij kunnen

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 09:53

Dinkeygirl dat ken ik ook inderdaad.
Maar ook als hij in zijn stal staat en ik warschuw mensen dat hij kan bijten, dan krijg ik te horen. Ohw maar het is echt een hele lieve pony hoor, hij bijt niet, we hebben hem net ook geaaid.
Nog maar eens waarschuwen en ik krijg vuile blikken naar mij toe.
Ja, wie kent die pony nu beter, betrouwbaar is hij niet, al 10 jaar niet. Maar mensen denken toch beter te weten.