paard laat zich vallen in de trailer! HELP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Re: paard laat zich vallen in de trailer! HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 11:47

Netje schreef:
Ik zou ook gaan voor Petra Vlasblom !! Ze heeft ons paard - dat niet meer de trailer inwilde - super geholpen (in 2,5 uur). Nu loopt ze los aan een los touwtje de trailer weer op. Niet hetzelfde probleem, maar ze is gewoon zó goed met dit soort dingen.

Wij wonen in de kop van NH en ze is ook gewoon naar ons toegekomen. Natuurlijk kost het wel het e.e.a., maar een blij paard is me meer waard, dan een super gestresst paard (dat daardoor ook haar proeven verknalt én het risico van blessures).

Dat klinkt erg goed zeg! Ik hoop dat mijn paard straks ook weer lekker de trailer opgaat en er weer relaxt af komt

Conny_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:48

de pony van mijn zus had hier ook last van.. maar nu bij de nieuwe eigenaar heeft hij het nooit meer gedaan. heel vreemd en vervelend!

Hertog01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 06:09

Hier hebben wij ook veel last van. Is er al een manier om dit op te lossen??
want wij zijn bang dat het een keer goed fout gaat lopen en dat dus de trailer kantelt

Mieperdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 06:44

Mijn ruin heeft dit ook gedaan. Jarenlang geen problemen gehad, en ineens liet hij zich gewoon vallen, zelf als we nog stilstonden op een gegeven moment.
Wij hebben een 2-paards trailer, en toen het tussenschot eruit gehaald. Je verneemt niet meer dat hij erin staat, zo rustig staat hij sinds dien. Hij heeft de ruimte nodig om zn benen ver genoeg uit elkaar te zetten en dat had hij niet met het tussenschot. Hij verzet geen pas meer nu, ideaal trailerpaard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 11:16

2 jaar oud topic --> slotje Lachen