Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
helaas spreek ik uit ervaring 
Citaat:Het moet ook juist niet breken, want dan leren ze nooit te wijken voor druk.
Een touwhalster snijd overigens niet hoor, dan had mijn paard nu wel erge snijwonden moeten hebben en dat heeft ze niet.
Citaat:Volgens mij heb jij een apart paard 0f niet?
das redelijk apart ja als ik de verhalen hier op bokt lees over alle problemen die mensen met hun paarden hebben.cissy schreef:Citaat:Volgens mij heb jij een apart paard 0f niet?
heb je het over mijn paard? de mijne is opgevoed en kan gewoon los blijven staandas redelijk apart ja als ik de verhalen hier op bokt lees over alle problemen die mensen met hun paarden hebben.
ik heb helaas de nodige ervaringen met andermans paarden op de stallen waar ik in de loop der jaren ben geweest/heb gestaan/gereden/gewerkt.
Quellian schreef:Flinke schop onder z'n hol verkopen
Ik heb een stresskikker, maar het heeft uitstekend geholpen
soms zou je wel willen...ik heb mijn paarden gewoon geleerd stil te staan...niks hangen, stilstaan...zonder ergens aan vast te hoeven staan superwoman schreef:Ook op vreemd terrein?
Als je even wat moet pakken en dus weg moet lopen?
Ik vind het prettig dat ik ze vast kan zetten hoor!

cissy schreef:@superwoman, het bewuste paard had ook een hang-traditie en werd nou vastgezet met zo'n rubberen anti hang ding en mooi dat ie achteruit bleef lopen en toen brak dat ding alsnog af en paard ging voluit op zn gat, zn hakken kapot en een stuk rubber vloog tegen iemand aan die vervolgens dikke blauwe plek had. Niet zo'n beste ervaring dus met dat ding.
Gelukkig is mijn paard niet zo, die blijft braaf los staan en kan als het nodig is overal aan vastgezet worden