Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roosje9797 schreef:Zoals velen van jullie zeggen wat mijn gevoel ook is is om hem een check up te geven. Dit ga wil ik dan ook gaan doen.
Hebben jullie nog goede mensen in de buurt van provincie zeeland? wil best een eindje rijden met de trailer ervoor.
JustLizz schreef:Roosje9797 schreef:Zoals velen van jullie zeggen wat mijn gevoel ook is is om hem een check up te geven. Dit ga wil ik dan ook gaan doen.
Hebben jullie nog goede mensen in de buurt van provincie zeeland? wil best een eindje rijden met de trailer ervoor.
Ik zou naar de kliniek in Utrecht gaan, ik ben daar super goed geholpen met die van mij, wordt gewoon uitgebreid en goed gekeken maar niet alleen maar gestuurd op dure (terugkerende) behandelingen. Als paard medisch in orde is, dan kun je daar ook vragen of ze hun ruiter willen benaderen (dat hebben ze dus bij mij gedaan) en dat heeft echt veel inzicht geboden. Bij mij was het voorstel vanuit de kliniek om de ruiter te laten komen.
Voor mij was het ook heel belangrijk om te weten dat hij gewoon medisch oke was voor ik rijtechnisch verder ging.
bromfiets schreef:Waar in Zeeland zit je? Zit aan die kant van Brabant en kan misschien wel met je meedenken. Ben erg benieuwd of je zijn gedrag op bewegend beeld hebt, maar als ik je verhaal hoor denk ik dat hij toch ergens last van heeft. Naast wat allemaal al genoemd is in het topic kan het ook vanuit jouw houding komen.