Sjolvir schreef:Een klik is uiteindelijk wederzijds vertrouwen hebben en weten wat je aan elkaar hebt, die komt niet ploeps spontaan uit de lucht vallen,
Dat vind ik nou juist wel. Dat je al heel aan het begin het idee hebt van 'oh, wij zien elkaar!'
Een band, iets wat standhoudt over langere tijd, dat is iets waar je aan moet werken en die niet uit de lucht komt vallen. En dat kan ook prima zijn bij paarden die je gewoon steeds beter leert kennen. Maar zo'n klik, dat is voor mij ook echt iets van het eerste moment. En die heb ik vaker gehad. Het is de reden dat ik uberhaupt ben doorgegaan met paardrijden: de klik die ik had met de pony in mijn tweede les. Daar zat niets achter, dat was juist wel spontaan.

Mijn paarden zijn mijn maatjes. Ik vind ze tof!
Maar mijn tweede stuk gaat over mijn eigen dieren, allemaal verschillend en met allemaal een klik. Nog nooit een gehad waar ik geen klik mee had.
) bij mij.
) en tegenwoordig kunnen we heel goed samen door 1 deur. We weten wat we aan elkaar hebben, kunnen op elkaar bouwen en als ik de stal binnen kom weet ik ook gelijk hoe de pet staat.