Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
poes schreef:Sja als TS het wezen paard niet serieus neemt mag omgekeerd ook zeker.
poes schreef:Das nog gemiddeld 14 op stal. Mijn advies is echt oprecht eerlijk: meer buiten zetten en dan verder kijken naar aardstralen.
__Robijn__ schreef:Lekker kortzichtige conclusies en aannames doen mensen hier. Paard komt smorgens meerdere uren buiten en dan ben ik er vaak smiddags of savonds. Paard komt genoeg eruit.
Hij heeft in de paddock contact met andere paarden. Ook op stal heeft hij contact met andere paarden
WesternWay schreef:__Robijn__ schreef:Lekker kortzichtige conclusies en aannames doen mensen hier. Paard komt smorgens meerdere uren buiten en dan ben ik er vaak smiddags of savonds. Paard komt genoeg eruit.
Hij heeft in de paddock contact met andere paarden. Ook op stal heeft hij contact met andere paarden
Aannames? Uit je eigen berichten hoor. Contact met andere paarden ja maar hij staat niet met meerdere in een paddock/wei toch?
‘Meerdere uren’ en dan ‘vaak’ smiddags of savonds nog even (of rijden dat is me niet duidelijk)
Tja het is maar wat je genoeg noemt. Ik zou me niet richten op de aardstralen maar op de basisbehoeften van je paard.
nine1987 schreef:Laat 'm 6-8 uur buiten komen.. Dan staat hij nog steeds 14-16 uur binnen.. Dus niets veel kortzichtig aan..
Bokt is weer lekker bokt zeg.. pfoe. Dat sommige niet moe van zichzelf worden..