Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
te lief geweest in het begin en daar profiteerde ze van haha
. 

Net als dat hij schooit bij de eigenaresse omdat hij het daar altijd voor elkaar krijgt een koekje te krijgen. Bij mij doet hij het niet want het levert hem niets op. Vriendin van mij wordt altijd afgelebberd, omdat hij dan een koekje krijgt. Bij andere mensen doet hij het niet. Ze zijn wat dat betreft rete slim!
. We gaan denk ik te vaak van een vastgestelde rangorde (ook tussen ruiter en paard) uit, maar die sociale regels zijn niet zo gemakkelijk dat ze voor eens en altijd hetzelfde betekenen, en de onderlinge verhoudingen worden iedere keer opnieuw bevestigd of ontkracht. mellamoshan schreef:Zou ik aanvankelijk ook denken gini. In veel situaties ook waar. Maar zoals mijn post op pagina 1 al aangeeft, gaat die vlieger niet altijd op is mij gebleken

Bubblewrap schreef:Leuke vraag!
Ooit op de manege als ruiter op pony x gezet in de beginnersles. Niets aan de hand. Later (half jaar, jaren? Geen idee) weer op de betreffende pony gereden. Nu als ruiter die toch wel zeker in het zadel zat. O wacht, in het zand...
Pony was voorzichtig met beginners, maar testte de wat meer ervaren ruiters uit. En goed ook
Als je dan kon blijven zitten kon je daarna lezen en schrijven met hem. Ik kon dat dus duidelijk niet
Was dus gewoon onze invloed waarom het één of ander er meer uitkwam, afhankelijk van de amazone.
ruitje schreef:Ik vind dat wij als mensen er voor verantwoordelijk zijn dat je paard met meerdere mensen om kan gaan.
Ook als ze dat lastiger vinden.
Soms heb ik het idee op Bokt dat het soort van stoer is als de TS de enige is die wat voor elkaar krijgt bij een paard.
Ik denk dan, wat sneu als een paard zo aangepast is aan 1 iemand. Maakt zijn leven niet makkelijker