Voor een ieder ander de normaalste zaak van de wereld..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Beardog

Re: Voor een ieder ander de normaalste zaak van de wereld..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 14:48

Wat fijn dat het eindelijk zo goed gaat. Zo wordt je geduld en doorzettingsvermogen goed beloond! Respect.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:23

Ik ken ook een paard die de in- en uitgang eng vond nadat ze op proef was geweest voor de verkoop bij mensen. Bij dit paard hebben ze de stalopening 2x zo breed gemaakt waardoor ze nu geen problemen meer vertoond. Paard word ook niet meer verkocht en blijft lekker waar ze nu is :) fijn dat jou knapperd nu ook weer (smalle) in- en uitgangen door durft!

cindyy_1993

Re: Voor een ieder ander de normaalste zaak van de wereld..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-18 12:06

Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

Even een domper; we zouden 19 augustus vertrekken richting de instructieweek.. Helaas door wat stress vooraf (paspoort kwijt) en uiteindelijk tijdsdruk ging hij bij het trailerladen (ook met hulp van trainster) op slot en ging hij er absoluut niet in.. :( Ook de dag erna nog geprobeerd zonder resultaat.. Ik ben dus op instructieweek geweest zonder mijn lieve paardje en momenteel staat hij nog steeds bij de trainingsstal. De stal ging hij nog wel in, maar hier bouwde hij weer zoveel spanning op dat het gewoon wachten was tot hij zijn hoofd zou gaan stoten. Hij staat dus sinds enkele dagen weer in een box zonder bovenkant. Ook staat hij (en ik) nu op de bachbloesem en laten we hem even wat ontstressen. De trainster denkt niet dat hij alles wat we hebben getraind kwijt is, dit moet gewoon weer even bevestigd worden. Als dit weer bevestigd is staan we hopelijk met een weekje op onze nieuwe stal. Maar ik moet zeggen, het is wel even een flinke domper. Heb tevens een afspraak gemaakt bij Janneke Zijderveld van Ruiterbewust voor een behandeling dat trauma's zou moeten oplossen. Ben erg benieuwd of dit ook resultaat zal gaan geven.

Saski_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:25

Hoi, hoe is dat bevallen?? Heeft het nog wat gedaan bij je paard?

Rubs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:26

Je paard boft met jou als baasje, dat je dit allemaal voor hem doet. Ik heb dit probleem wel vaker gezien en het kwam goed! Er is hoop.
Ook zien we maar weer dat geweld nooit de oplossing is.