Waar of hoe maak je je pony Bomproof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RosaLisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-18 09:22

Ineke2 schreef:
Ts het beste is om zulke jonge meiden ook niet zonder toezicht bij je pony te laten.

Als eerste ben jij als pony eigenaar áltijd verantwoordelijk voor als er iets gebeurd met het meisje.

Maar als tweede je weet niet wat ze er mee uitspoken en op zo’n jonge leeftijd doen ze vaak ook hele spontane impulsieve dingen. Ze snappen ook de gevolgen van hun spontane acties vaak niet ( hoort bij de leeftijd).

Ja klopt nou moet ik zeggen dat ze tegenwoordig zo ver zijn en dit meisje dus ook. Zag en klonk al ouder en dacht dus 14 en bij ons gesprek dus 12.

En met mijn andere 2 verzorgsters heb ik contact met hun ouders die ook meegaan en in de buurt wonen.

Heb er denk ik niet zo goed goed nagedacht. Ik zit zo in een dip wat me vriendje die dag heb moeten meemaken:(.

Ze reageert normaal gelijk. En nu al 1.5 dag niet nu ik haar confronteerde en dag ervoor vroeg of ik haar ouders contact gegeven kon krijgen voor als er wat gebeurd met haar.

Vervelende situatie.

Zo me pony even knuffelen en proberen weer vanaf het begin rustig te wennen en te borstelen.

Dit is vanaf donderdag a vrijdag.

Afbeelding

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 13:10

Ze wil het wel doen maar wil weten waar in capelle het precies is dus stuur mij even pb en hoe groot hij is