Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Dóódeng, zulke emmers. Als ze na het eten dorst krijgen en gaan drinken met dat ding om verzuipen ze zichzelf.
Ineke2 schreef:Koper schreef:Dóódeng, zulke emmers. Als ze na het eten dorst krijgen en gaan drinken met dat ding om verzuipen ze zichzelf.![]()
Daarom moet je ook in de buurt blijven en ze direct weer af doen als ze het voer op hebben.
Koper schreef:Ineke2 schreef:![]()
Daarom moet je ook in de buurt blijven en ze direct weer af doen als ze het voer op hebben.
Als je toch er bij moet blijven kun je toch net zo goed die emmer even vasthouden
tengeltje11 schreef:xJitskee schreef:Er bij blijven met voeren en het gedrag corrigeren zodra ze beginnen te klooien.
Corrigeren?Ik vind zoiets gewoon normaal gedrag,ik denk dat weinig paarden die uit een emmer eten,deze,als alles op is,nog steeds rechtop staan hebben.
Waarom zou je dat moeten bestraffen?
Gillbo schreef:Ik vraag me af wat je shetlanders voert uit een emmer, zoveel zal dat niet zijn toch.Even bij blijven staan en die autoband klinkt ook erg handig
Koper schreef:Dóódeng, zulke emmers. Als ze na het eten dorst krijgen en gaan drinken met dat ding om verzuipen ze zichzelf.