Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
EllenEstime schreef:Ik heb een zweep ja en heb het deze week nog eens geprobeerd met de zweep en heb hem er een harde knal mee gegeven maar dat helpt dus echt geen sikkepit 0 0 0 0 helpt dat.
En ik merk dat als ik op sommige momenten niet bang ben dat het dan ook veel beter gaat dus het ligt echt aan mezelf ik moet daar van af geraken.
En nee dit is mijn eerste paard.
Hahahahahahahahaha Chasey![]()
EllenEstime schreef:Dan maar wat strenger?
Haha jij kent de Spaanse mentaliteit nog niet geloof ik!
Slaan, schoppen, paarden kopschuw maken boos en depressief geloof me ik denk dat mijn paardje beter verdient als dat.
Weet je wat jullie zijn echt net hetzelfde als op fb ik ga proberen mijn post te verwijderen want krijg er genoeg van.
Jullie noemen jezelf waarschijnlijk ook ervaren paardenmensen denk ik he?
Nou denk maar eens een keertje meer na
EllenEstime schreef:Ik wil nog even erbij zeggen, dat ik absoluut geen discussie of ruzie zoek!
Ik heb op fb al vaak genoeg hier discussies over gehad en dat zet ik hier liever niet verder.
Ja idd een jong paardje met 2 soortgenoten paardachtigen ezels erbijlook it op in the internet.
En trouwens wie denk je dat je bent dat je zomaar kan zeggen dat ik mijn paard niet zou mogen hebben sorry gaat een heel klein beetje te ver!!
En nee dat is niet hetzelfde ik ga even 2 ezels die al 14 jaar vrienden van een zijn effe omruilen goed?
Bedankt voor zo een tips is echt zo net wat ik nodig heb!
Hoh ik kan hier zo boos om worden weet je waar ik boos om word?
Paarden die geslagen worden niet goed verzorgd worden die met bit gereden worden met sporen gereden worden DAAR word ik nou PISSIG van!
Slaan, schoppen, paarden kopschuw maken boos en depressief geloof me ik denk dat mijn paardje beter verdient als dat.
Weet je wat jullie zijn echt net hetzelfde als op fb ik ga proberen mijn post te verwijderen want krijg er genoeg van.
EllenEstime schreef:Nou Koper,
bedankt voor je leuke opmerking!
Zoals hierboven al een keer vermeld is geworden kan niet iedereen op het moment een extra paard veroorloven.
En kan ook niet iedereen zomaar hun dieren wegdoen als iets even niet gaat.
En ja Rivjenn ik zie het wel zo sorry ik wil het proberen zonder ook maar iets van die dingen maakt het een stuk moeilijk ja dat weet ik.
EllenEstime schreef:Bedankt HopeMyDay!!
Ja is een goed idee maar gaat niet in verband met dat drie honden mijn dieren hebben aangevallen.
Ja geloof me ik weet dat dit mijn fout is ik zie dat tenminste zelf in iets wat veel mensen niet hebben.
En ja idd ik heb mijn paard Steigeren en stampen afgeleerd en had bijten in het touw ook afgeleerd gekregen totdat hij begon met tandjes wisselen.
Wil je weten wat hij al allemaal kan?
achteruit gaan, zijwaarts, benen kruisen, voedsel weigeren, lachen, high five, jambette, nee schudden, longeren, lange lijnen, en we hebben beide heel veel plezier hierin dus idd ik denk dat ik het zo slecht nog niet doe nee.