Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ook voor de pb's en adviezen. Deze zoek ik allemaal serieus uit en overweeg ze.maikeltje schreef:Ik vind de adviezen van inslapen nogal heftig eerlijk gezegd, op basis van een verhaal zonder de pony gezien te hebben....
Ik zie dat vaker, daar krullen mijn tenen echt van om
Sleeper schreef:maikeltje schreef:Ik vind de adviezen van inslapen nogal heftig eerlijk gezegd, op basis van een verhaal zonder de pony gezien te hebben....
Precies mijn gedachte ook. Dat buitenstaanders je vertellen dat je je liefste maatje moet laten gaan, zijn diezelfde buitenstaanders die na dat getikt te hebben verder gaan met waar ze mee bezig waren en jij met je verdriet zit.
Sleeper schreef:maikeltje schreef:
Ik vind de adviezen van inslapen nogal heftig eerlijk gezegd, op basis van een verhaal zonder de pony gezien te hebben....
Precies mijn gedachte ook. Dat buitenstaanders je vertellen dat je je liefste maatje moet laten gaan, zijn diezelfde buitenstaanders die na dat getikt te hebben verder gaan met waar ze mee bezig waren en jij met je verdriet zit.
Duhelo schreef:Pb Xyzutu eens, zij heeft bij haar rio heel leuke resultaten gekregen door het gebruik van ondersteunende kruiden. Misschien helpt het niet (genoeg), misschien wel, het is zeker het proberen waard.
Dit zijn erg moeilijke onderwerpen, zoals je het nu vertelt zou ik zeggen, slaap dat dier in. Anderszijds kan het net zijn dat een verhuis naar een pensionstal hem net wél goed doet en hij het beter doet, en dat weet je maar door te proberen.
Maar ik zou zeker die kruiden eens een kans geven!
als je hier meer over wilt weten stuur je maar een pb