Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sander_lotte schreef:dreiging van een liggend paard is anders dan van een staand paard.. me dunkt..Ik vind ze 's morgens wel vaak samen in de stal met de buiken tegen elkaar (hoofd bij andermans achterwerk), dus dan moet Turbo toch wel enigszins op zijn gemak zijn, niet?
Citaat:Op je 3e quote: Oh echt, maakt liggen niet uit? Ik dacht dat Turbo zich wel op zijn gemak moet voelen als hij in de zomer gewoon languit in de wei gaat liggen met Romeo bij zich in de buurt.
nou prima dan tochCitaat:Zoals ik al zei staan ze al sinds maandag apart, dus het is niet zo dat mijn koppige zelf ze gewoon samen laat staanIk wil eerst Turbo weer rond en gezond zien voordat ik dingen ga proberen.
Dat klinkt in mijn optiek inderdaad niet heel ontspannen... en ook stress zorgt voor vermagering..Citaat:@ Ayasha: Romeo laat Turbo niet zomaar eten, dat moet ik wel zeggen. Als ik hen voerde (verschillende meters van elkaar weg) moest Romeo wel altijd verschillende keren Turbo wegjagen, maar Turbo ging dan gewoon naar de andere hoop om daar weer verder te eten tot Romeo hem daar weer wegjoeg, maar dan ging Turbo weer naar de andere hoop.
Citaat:Nu krijgt Turbo sinds maandag zijn voer in de stal en kan Romeo hem dus niet wegjagen, zeker voor nu lijkt mij dat de beste oplossing. Ik wil in de eerste plaats dat Turbo weer beter wordt en dan kunnen we nog zien of ze samen kunnen leven of dat ik moet verkopen en een ander maatje zoeken.
Cer schreef:Ayasha schreef:Geen kwestie van gemakkelijk aan voor bij gaan. Een kwestie van éérst alle medische oorzaken uit sluiten.
ja of gewoon tegelijk...
Cer schreef:sander_lotte schreef:dreiging van een liggend paard is anders dan van een staand paard.. me dunkt..Ik vind ze 's morgens wel vaak samen in de stal met de buiken tegen elkaar (hoofd bij andermans achterwerk), dus dan moet Turbo toch wel enigszins op zijn gemak zijn, niet?
Cer schreef:Er waren een aantal schrijvers die vonden dat je éérst het medische moest uitsluiten alvorens ze uit elkaar te halen. En ik gaf aan 'of je doet beiden', dus apart zetten(alleen snachts is prima) en medisch laten nakijken, maar dat doe je al... prima toch
thats all