Aankoopprijs paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 00:30

Ik vind hem wel heeeeeel leuk :D karakter en een klik zijn natuurlijk heel belangrijk, dan liever iets teveel uitgeven. Ikzelf heb ook twee keer veel meer etaalt voor een dier dan dat die waard waren, maar ivm de perfecte klik dubbel en dwars waard.
Maar..... Ik vind devraagprijs wel bizar hoog voor een papierloos dier die bouwtechnisch niet helemaal klopt en geen prestaties heeft geleverd :=
Ik vraag mij af waar ze die prijs op hebben gebasseerd? Krijg je alle toebehoren erbij? Ik vind 2250 een mooi bedrag voor dit dier, maar een kleine uitschieter van jouw kant als jem deze echt echt wil is natuurlijk 'realistisch'.
Maar de volle vraagprijs? Dan.. Zou ik toch even flink onderhandelen of toch verder kijken :=

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Aankoopprijs paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 00:37

Ze moet 'm ook niet laten staan als ze 'm kan betalen hoor. :D

Maar ik zou er idd over onderhandelen, geld eraf, spullen erbij, zoiets.

notmyname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 00:38

Lieve mensen ik zie mijn zondes in en upload hierbij nog even een nieuw filmpje. Er zijn hier nog wel wat communicatie foutjes (we moesten aan elkaar wennen), maar ik laat hem hier wel wat meer los. Het gaat nog steeds niet om mijn rijkunsten maar om het paardje. ^^:
https://vimeo.com/195372426

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 00:43

Ik vind hem slecht lopen van achter. Zou hem zeker laten keuren. 2000,- is een beter bedrag voor dit dier. Je kunt zien dat zijn bouw hem in de weg zit met rijden. 3250,- zou ik er never nooit voor betalen, maar het is maar net wat de gek er voor geeft.

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 00:44

Als je het kan betalen en de klik is er met het dier, tja waarom niet
Maar ik blijf erbij dat de prijs teveel is voor deze pony, hij heeft niks gepresteerd, geen papier enz.

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 00:48

Ik vind op het laatste filmpje dat hij niet lekker loopt op de volte. Denk inderdaad zoals hierboven wordt gezegd, dat zijn bouw hem in de weg zit. Maar je moet voor jezelf natuurlijk de keuze maken wat je met hem wilt gaan doen.

Ookal is de klik er en lijkt hij misschien de ware, ik zou toch down to earth blijven en hem allereerst gewoon laten keuren. Dan kan je ook veel beter nadenken over de prijs.

pvdbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 00:51

Ik vind het bizar veel geld maar belangrijker; die loopt niet rad achter hoor.

notmyname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 00:53

Bedankt voor de reacties, ik weet genoeg, dit wordt hem niet! Hoe lief hij ook is, ik vind het wel belangrijk dat hij gewoon goed loopt. (Zeker voor die prijs)
Laatst bijgewerkt door notmyname op 13-12-16 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 00:53

Zit zo te zien wel nog aardig wat werk in, ook vind ik hem onder je vandaan schieten (kan nieuwigheid zijn maar hij zou toch gewoon netjes in jouw tempo moeten lopen en dat doet hij niet)

Maar inderdaad, zeker geen 3250 Euro waard. Zou gaan richting de 2250

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 00:57

Het spijt me. Het lijkt me een super leuke pony. Maar het zal je vreselijk veel tijd en moeite kosten om er een echt fijne rijpony van te maken. Dan is hij wel heel erg hoog in prijs. Ik zou hem laten staan voor dat geld. Ook al is het een leuk project. Hij kan echt wel gaaf worden denk ik. Maar er zijn zo veel meer leuke paarden...

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 07:44

Ik zou hem ook laten staan.. veel te veel geld en zijn lichaam zit hem in de weg!

Er zijn veel meer leuke paarden in die prijsklasse waar je veel meer mee kan! En iets beter gebouwd

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 07:56

Jammer, ik heb de filmpjes niet gezien. Zijn ze weggehaald?
Ik vind het wel een leuk beestje. Type welshcob. Als er een papier bijgezeten zou hebben betaal je daar best die prijs voor. Voor welshcobs zijn flink wat liefhebbers.
Maar zonder papier en het werk dat er nog aanzit om die verkeer opgebouwde spieren eraf te krijgen is het gevraagde veel te veel. Afgezien van het feit of hij gezond is.
Dus een goed besluit.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 09:02

Ik zou de vraagprijs redelijk vinden als het ging om een braaf, gezond all-round dier wat op laten we zeggen, minimaal B niveau gereden is en waar je ontspannen mee op pad kan, naar buiten en naar vreemd terrein. Maw, waar minder werk aan zit en die bevestigd is in een acceptabel basis niveau. Er zitten imo nog best wat haken en ogen aan dit dier en dat komt niet overeen met de vp, bij €1500/2000 zou het voor mij ook echt wel ophouden. Keuren zou ik altijd doen! Die €100 extra...

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 09:21

Heel jammer maar wel goed dat je gefilmt hebt Nu kan je achteraf rustig terug kijken en zien dat hij niet goed loopt.
Succes met je zoektocht

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 09:21

Dit topic hoort niet op [OPG] maar op [PP]. Omdat TS nog niet genoeg berichten heeft om daar te kunnen posten sluit ik dit topic, omdat zij anders de reacties op haar eigen topic niet meer kan zien.

Meer info over de eis van 25 nuttige paardgerelateerde post vind je hier: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F