Stilzetten lijkt me de beste optie, voor ons allebei. Ik kan het mennen wel gewoon volhouden tot blijkt dat het eventueel niet lukt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
denice schreef:Kan, maar wat win ik met 1x per week? Ik denk dat ik er volgend jaar eigenlijk vrij makkelijk weer op kan stappen. We hebben geen bak, een vreemde met hem naar buiten doe ik absoluut niet en iemand wegbrengen naar de rijhal en daar wachten enzo heb ik eigenlijk gewoon geen zin in
Paarden staan vrijwel aan huis dus ik zal hem zelf genoeg knuffelen en longeren, ik zorg zelf voor ze, we hebben onze eigen plek met stallen en paddock. Dus ik denk ook dat ik straks genoeg heb aan de verzorging en gewoon geen zin meer om op pad te gaan.
denice schreef:Kan, maar wat win ik met 1x per week? Ik denk dat ik er volgend jaar eigenlijk vrij makkelijk weer op kan stappen. We hebben geen bak, een vreemde met hem naar buiten doe ik absoluut niet en iemand wegbrengen naar de rijhal en daar wachten enzo heb ik eigenlijk gewoon geen zin in
rij nog steeds. Gisteren nog door de bak gestuiterd tijdens de les. Dacht dat ik er wel last van zou hebben, maar niets is minder waar. Voor mezelf heb ik al aangegeven dat ik nog tot 1 januari buiten huis ga rijden. Dus nog effe enkele wedstrijden en lessen volgen. (heb gelukkig een kanjer van een paard) Daarna ga ik rustig kijken met de week. Als het gaat, dan rij ik, maar anders hou ik hem zelf aan het werk met longeren (dubbele longe) en cavaletti werk. Ik ben zelfs aan het overwegen om de training methode van Fritz Stahlecker op te gaan pakken. al kan ik straks er niet meer op, bewegen is o zo belangrijk tijdens de zwangerschap. IpilyaNL schreef:Hoe hebben jullie dat gedaan, na de bevalling?
Was dat goed te doen ? Ik bedoel, je hebt net een kindje gekregen, kreeg je snel het ritme weer terug?
Namen jullie je kindje mee naar stal, of lette iemand anders op het kindje?
Maar de paarden staan bij mijn ouders thuis en mijn moeder was veel blijer om de kleine te zien dan mij (wen daar ook maar vast aan
) Maar de eerste keer weer een paard uit de wei halen, man zo blij als een kind was ik
Ik had dat ook echt nodig, buiten ff bezig zijn met de paarden, "mezelf weer terugkrijgen".
Erg balen. Had haar net zo lekker voor elkaar en zo'n zin om nog wat wedstrijdjes mee te pakken dit jaar. Rianne_ schreef:In jullie geval gaat het allemaal om jonge paarden als ik het zo lees.
Hoop eigenlijk dat ik nog 3 winstpuntjes kan binnen halen, voor ik stop. Maar merk het nu al, dat 2 proeven me echt zwaar worden. Niet op de dag zelf, maar de dag erna

IpilyaNL schreef:Hoe hebben jullie dat gedaan, na de bevalling?
Was dat goed te doen ? Ik bedoel, je hebt net een kindje gekregen, kreeg je snel het ritme weer terug?
Namen jullie je kindje mee naar stal, of lette iemand anders op het kindje?