Stilzetten lijkt me de beste optie, voor ons allebei. Ik kan het mennen wel gewoon volhouden tot blijkt dat het eventueel niet lukt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
denice schreef:Kan, maar wat win ik met 1x per week? Ik denk dat ik er volgend jaar eigenlijk vrij makkelijk weer op kan stappen. We hebben geen bak, een vreemde met hem naar buiten doe ik absoluut niet en iemand wegbrengen naar de rijhal en daar wachten enzo heb ik eigenlijk gewoon geen zin in
Paarden staan vrijwel aan huis dus ik zal hem zelf genoeg knuffelen en longeren, ik zorg zelf voor ze, we hebben onze eigen plek met stallen en paddock. Dus ik denk ook dat ik straks genoeg heb aan de verzorging en gewoon geen zin meer om op pad te gaan.
denice schreef:Kan, maar wat win ik met 1x per week? Ik denk dat ik er volgend jaar eigenlijk vrij makkelijk weer op kan stappen. We hebben geen bak, een vreemde met hem naar buiten doe ik absoluut niet en iemand wegbrengen naar de rijhal en daar wachten enzo heb ik eigenlijk gewoon geen zin in
IpilyaNL schreef:Hoe hebben jullie dat gedaan, na de bevalling?
Was dat goed te doen ? Ik bedoel, je hebt net een kindje gekregen, kreeg je snel het ritme weer terug?
Namen jullie je kindje mee naar stal, of lette iemand anders op het kindje?
Rianne_ schreef:In jullie geval gaat het allemaal om jonge paarden als ik het zo lees.
IpilyaNL schreef:Hoe hebben jullie dat gedaan, na de bevalling?
Was dat goed te doen ? Ik bedoel, je hebt net een kindje gekregen, kreeg je snel het ritme weer terug?
Namen jullie je kindje mee naar stal, of lette iemand anders op het kindje?