Schuwe shetlander

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tess_84

Re: Schuwe shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 18:33

Daar ben ik blij om, komt wel goed!!
Hier gaat het met Lucasje ondertussen ook super, daarnet heb ik hem gewoon over zijn neusje kunnen aaien zonder dat hij ook maar aanstalten maakte om weg te lopen. Half slapend stond hij daar, schattig!

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-16 20:40

tess_84 schreef:
Daar ben ik blij om, komt wel goed!!
Hier gaat het met Lucasje ondertussen ook super, daarnet heb ik hem gewoon over zijn neusje kunnen aaien zonder dat hij ook maar aanstalten maakte om weg te lopen. Half slapend stond hij daar, schattig!

Haha uiteindelijk houd je er een hele leuke shet aan over

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 22:32

Halloo,
Weer even een update over Indy.
Laatst kwam de veearts dus hadden we ze op een kleiner stuk land gezet zodat we makkelijk konden pakken, toen de veearts kwam was eerst Ilona aan de beurt, daarna Indy in het begin sputterde ze wat tegen maar toen kon ik haar met gemak pakken (voor haar doen ;) ) enten vond ze overigens niet zo fijn, haha.
Toen de veearts de andere pony(s) en kittens had gehad..

Dacht ik nu Indy daar toch staat kan ik haar net zo goed even pakken , zo gezegd zo gedaan. Ik had haar vastgemaakt aan een boom zodat ze haar vriendinnetjes nog kon zien. Het was tijd
Voor een grote knip en poets beurt.

Borstelen vond ze nog al vreemd maar ondertussen vond ze het fijn vooral op d'r kont xD. Manen gekamt, maar de staart was niks aan te beginnen ik heb gwn de schaar gepakt en alle klitten eruit geknipt ( niet allemaal alleen diegene die zo onder de poep en alles zaten en helemaal in de knoop zaten) ondanks dat heeft ze nog een redelijk volle staart, toen de manen geknipt ( even de dreadlocks temmen :o )
Ging allemaal prima, ze beurde zelfs even 5 seconden haar voetje op toen ik het vroeg, maar ik ging het niet van alle 4 vragen.. Dat is te veel van het goeie,
daarna heb ik haar weer in de wei gedaan!

Hier een foto van het resultaat

Voor :

Afbeelding

---------------------------------

Na :

Afbeelding

Afbeelding

Hier een van de staart (na)

Afbeelding