Siersma schreef:Ik hoop t nog steeds. Maar ben nu wel wat huiverig om er iets bij te zoeken eigenlijk. Heb mn meisje nog nooit zo ongelukkig gezien.
Tuurlijk!
Er zijn genoeg Shetlanders die geen last hebben van voerniijd en die voortreffelijk gezelschap zijn!
Eight schreef:Een week is veel te kort om te kunnen wennenbij ons duurde het 3 maanden voordat de rangorde en rust terug was gekeerd toen we er een merrie bij kregen. Onze ruin had eerst ook voernijd, nu eten ze met zijn drieën dichtbij elkaar. Ze eerste tijd de nieuwe merrie apart eten gegeven (draad ertussen). Ik vind persoonlijk dat je er snel op geeft en ze niet de tijd hebt gegeven om rangorde te bepalen.
Soms klikt het gewoon niet.
En Oscar stond er al om bekend...
bij ons duurde het 3 maanden voordat de rangorde en rust terug was gekeerd toen we er een merrie bij kregen. Onze ruin had eerst ook voernijd, nu eten ze met zijn drieën dichtbij elkaar. Ze eerste tijd de nieuwe merrie apart eten gegeven (draad ertussen). Ik vind persoonlijk dat je er snel op geeft en ze niet de tijd hebt gegeven om rangorde te bepalen.
ik vond een week heel kort om te wennen, maar als je merrie er echt ongelukkig van wordt (zichzelf onder plassen ed) moet je natuurlijk voor haar welzijn kiezen! Ik dacht voernijd in de zin van rangorde bepaling en dat is natuurlijk niet in een week bepaald, ik snap je beslissing