Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Jennyxx schreef:Oh ik had niet begrepen dat hij echt helemaal alleen staat. Geen wonder dat hij doordraait. Ik zou dat wel gevaarlijk vinden. Is de stal en wei wel stevig genoeg om hem tegen te houden? Ik vind het wel erg sneu voor hem. Kan hij niet terug naar de manege tot je een maatje voor hem geregeld hebt?
kippetje2007 schreef:geerke schreef:hij staat nu op stal?Staat er een paard naast?
Kun je er achterkomen of hij wat gekalmeerd is?De stalhouder contacten ofzo?
Ojee...hij ziet helemaal geen andere paarden?Vandaar dat hij flipt.Niet zo heel doordacht.
Ik wilde hem zo snel mogelijk een ander leven geven omdat het precies leek alsof ik hem mishandel. Nu vond ik een stal met weide en ik mag er altijd naartoe...
flappie28 schreef:Helemaal alleen vinden veel paarden helemaal niks en is ook niet echt een oplossing voor een kuddedier natuurlijk.Denk dat ik mijn paard dan ook niet meer zou herkennen en dat hij niet meer te hanteren is, terwijl hij normaal heel kalm is.
Zou echt zo snel mogelijk een maatje er bij zetten of twee, zodat er nooit een paard alleen achter blijft als je gaat rijden..

kippetje2007 schreef:KoudbloedKim schreef:Komt er in de toekomst (als in binnen een week) wel een ander paard bij of dat ook niet?
Hoe is hij op de wei?
Op de wei zenuwachtig, maar hij at wel. In de toekomst kan ik een vriendje zoeken. Maar die heb ik vannacht nog niet..
kippetje2007 schreef:KoudbloedKim schreef:Dat begrijp ik.
Als je die kunt regelen binnen een week, zou ik even doorzetten met je paard en hem niet terug brengen.
Daar heb ik net de eigenaar voor gebeld en het mag, dus iemand vinden via internet zou moeten lukken
kippetje2007 schreef:KoudbloedKim schreef:Dat begrijp ik.
Als je die kunt regelen binnen een week, zou ik even doorzetten met je paard en hem niet terug brengen.
Daar heb ik net de eigenaar voor gebeld en het mag, dus iemand vinden via internet zou moeten lukken
xyzutu2 schreef:En wat als dat maatje er pas over 1 maand of 2 maand bij staat?
Laat je het paard dan al die tijd alleen staan?
Maar als het dan toch niet zo snel lukt is er geen andere oplossing dan hem tijdelijk terug te brengen.