Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Als het veulen nog nooit contact heeft gehad met soortgenoten weet hij denk ik ook niet dat die er zijn. Maar dat neemt natuurlijk ook niet weg dat hij bij een vriendje moet staan. Gillbo schreef:Nou top hoor, een veulen van 6 maanden zo goed op zijn kop geven zodat hij maar niet meer zal meppen.
Dit veulen is doodongelukkig, elke dag wandelen en poetsen, je over vraagt dat arme diertje. Zijn koppie kan dat helemaal niet verwerken.
Hoop echt dat het goed gaat komen, en dat het hengstje lekker met paarden leeftijdsgenootjes ergens op mag gaan groeien
Het veulen moet wel een leeftijdsgenootje hebben maar dit is ook een prima tussenoplossing. Want als je 2 veulens altijd alleen maar bij elkaar laat staan, zijn het net twee kleuters die geen paardenmanieren aanleren. Dus ik zou als ik jou was ts, proberen twee veulens bij elkaar te zetten samen met twee wat oudere paarden
biscaya schreef:Gillbo schreef:Nou top hoor, een veulen van 6 maanden zo goed op zijn kop geven zodat hij maar niet meer zal meppen.
Dit veulen is doodongelukkig, elke dag wandelen en poetsen, je over vraagt dat arme diertje. Zijn koppie kan dat helemaal niet verwerken.
Hoop echt dat het goed gaat komen, en dat het hengstje lekker met paarden leeftijdsgenootjes ergens op mag gaan groeien
Overvragen lijkt me in deze toch wel erg overdreven.. prima toch dat ie elke dag in handen komt!
biscaya schreef:Gillbo schreef:Nou top hoor, een veulen van 6 maanden zo goed op zijn kop geven zodat hij maar niet meer zal meppen.
Overvragen lijkt me in deze toch wel erg overdreven.. prima toch dat ie elke dag in handen komt!