elenaMM77 schreef:ierusju schreef:Ik heb je drie topics gelezen en dacht dat je een meisje van 12 zou zijn die voor haar verjaardag een shetlander hengst heeft gekregen en niet weet wat ze daarmee moet. Maar je bent 19 jaar. Ik hoop toch dat je deze tips in acht neemt en even wat serieuser met je pony omgaat. Het is een levend wezen en geen speelgoed. Hij moet nog een jaar of dertig mee
dacht ook dat ze twaalf was of zo om heel eerlijk te zijn..
ik ontstip de drie topics ook gelijk maar weer even.. want als ik het zo lees, dan is TS al expert,
dus vist ze vast zelf wel uit waar het misgaat. blijkbaar moeten we kunnen ruiken hoever TS is en waar ze wel of niet wat aan heeft, zonder dat dat verder in de OP is toegelicht.
in de bak staat hij stil met longeren en grondwerken, op straat rent hij er soms vandoor voor gras.. maar natuurlijk kan hij wel netjes aan een lijntje lopen... tijd om te ontstippen
Ik mis hier soms echt like knop lol
Ik dacht ook dat ze een jaar of 12 hooguit 14 zou zijn. De manier waarop ze schrijft en zoveel topics in 1 keer opent etc. maar ze is blijkbaar toch wijzer dan we dachten, ze is alleen het boek "hoe houd ik paarden" vergeten te kopen

En ja iedereen moet een keer aan zijn of haar eerste paardje beginnen maar om dan "maar" een shethengstje te nemen, is nou niet gelijk het verstandigste...
*edit ik laat het stipje juist staan en pak mn bakkie popcorn erbij :p