Paard is niet op haar plek in de groep

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 00:28

Wat jammer dat het toch niet werkt. Erg lastig dat je weer op zoek moet. Ik hoop dat je snel een geschikt plek vind voor jullie beide.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 00:29

Heb je al wat op marktplaats rond gekeken? Staan best veel stallen hier in de buurt erop namelijk :).

Petra_O

Re: Paard is niet op haar plek in de groep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 00:39

Ik heb me helemaal suf gezocht... Als jij nog wat weet wat ik niet weet :D. De meesten zijn al vol, of te ver weg. Heb er al een stuk of acht gemaild.

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 00:42

Kun je nergens een stuk grond huren en een (tijdelijke) schuilstal? Dan staat ze alleen en heb je niet direct weer gedoe met andere paarden. Of heb je weinig stukken grond in de buurt?

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 00:48

Dat ga ik zelf niet redden qua tijd helaas. Werk full time met straks nog een HBO opleiding erbij. Stukjes land zijn hier ook redelijk schaars.

Ik ga nu maar gewoon naar die stal die ik had gezien en dan kijk ik wel. Als ze daar ook ruzie schopt dan zie ik dat dan wel weer. Ze heeft eerder wel goed in een groep gestaan.

Ik weet nu echt niet wat ik tegen mijn stalhoudster moet gaan zeggen morgen. Haar kennende komt ze gelijk naar me toe om het hele verhaal weer opnieuw te bespreken, maar daar heb ik helemaal geen zin meer in. Ik hoef niet te horen hoe naar en hoe sneu het is en wat ze nu weer heeft gedaan...

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 00:49

Dan hoop ik dat de groep waar ze in staat ze zich gewoon niet fijn in kan gaan voelen, misschien op een volgende plek weer wel! Vervelend hoor, dat je hierdoor weg moet.
Succes!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 00:51

Nou ja zij ziet het natuurlijk de hele tijd gebeuren. En tegelijkertijd zal ze het ook sneu vinden voor jou.
Je zou haar kunnen zeggen dat je er best wel mee zit, het een vervelende situatie vindt, druk bezig bent met een andere plek en het fijn zou vinden als jullie het dan voor die dag even kunnen laten rusten.

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 00:56

Daar heb je gelijk in, en het is ook allemaal goed bedoeld hoor, maar ik heb het verhaal al zo vaak gehoord de afgelopen weken. Zit er nu gewoon even een beetje doorheen en ben gewoon kwaad en teleurgesteld denk ik.
Zou nu zo die hele pony op marktplaats gooien, maar dat doe ik toch maar niet :D.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 01:04

Haha ik heb ook wel eens gedacht: weg met het hele spul, scheelt een hoop kopzorgen.
Maar dat meen ik dan natuurlijk niet echt. Soms ben je even klaar met een lastige situatie en projecteer je dat op paard / stalhouder.
Probeer de relatie met haar een beetje oké te houden. Toon wat begrip en laat merken dat het jou raakt en je alles op als zet om het op te lossen.
You can do it!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 01:09

Misschien lukt dat me morgen wel :D. Nu ben ik gewoon even opstandig denk ik.

Het is verder ook een heel lief mens hoor. Het is gewoon een rotsituatie.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 01:13

Slapen nu, morgen weer een dag :)

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 01:16

Je heb helemaal gelijk! Maar fijn dat ik even lekker kon zeuren :D.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:58

En hoe ging het?

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 18:04

Ze waren niet thuis dit weekend, dus ik heb nog niemand gesproken. Ik ben nu een beetje aan het idee gewend. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.