Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nadiine__x schreef:Ik begrijp uit je verhaal dat ze alleen 's nachts de boel afbreken?
Misschien een gooi in het diepen, maar heb je er aan gedacht dat 1 van de 2 misschien nachtblind is en snacht's in paniek raakt en daar nummer 2 in mee trekt?
Je zou een nachtlampje kunnen proberen, gewoon om wat schemer in de stalling te houden
niet geschoten altijd mis..
. En ik denk echt dat ze erdoorheen vallen als ze te hard tegen elkaar aan springen ofzo. En wat Nadine ook zegt, als ze daar met die pootjes inkomen gaat zeker Jan echt helemaal over de zeik. Denk dat Ringo wel zou blijven staan, maar Jan is zo'n paniekerig type. set_elkol schreef:Klopt maar daarom noem ik dat gaas, daar kan eigenlijk niks doorheen en het is zo hard dat het gewoon heel anders werkt dan schapengaas, maar ik snap je wel.
Dacht dat die openingen best wel groot waren.
Lampje is wel een goeie. set_elkol schreef:Ringo is volgens mij niet nachtblind, maar wie weetLampje is wel een goeie.
ik bedoel dit gaas:
http://www.vandersijdehout.nl/sites/def ... 4_webf.jpg
of zelfs
http://www.dierenverblijf.eu/images/groen%20gaas
http://www.thalenstouw.nl/data/upload/S ... n2mtra.jpg

Ik kom ook nog een keer naar Ilya kijken hoor, stalk je al op fb
DaisyDarling schreef:Afzetten kan hier echt alleen maar met hout, voor stroom heeft 1 van de 2 sowieso geen respect. Hij gaat overal doorheenEn als de 1 door het draad gaat, gaat de ander vast wel mee.
.
DaisyDarling schreef:dresjoepie schreef:Maar het is geen idee om wat met de pony s te gaan doen dan ??? Dan kun je kijken of het minder wordt Als het verveling is
Hier heb ik toch al op geantwoord?(boven jou).
Ze krijgen elk weekend als ik thuis ben flink beweging en ik zei dat ik mijn ouders de opdracht zou geven om ze wat vaker te longeren oidWe proberen enige verveling al tegen te gaan door veel hooi en speeltjes. Die ze dus niet gebruiken
@Mizora, we hebben zoveel geprobeerd wat draad betreft. Ook ijzerdraad in de manen, hij blijft erdoor gaan. Hij wurmt zichzelf er gewoon tussendoor. En het stroom erop is sterk, echt sterk. We hebben zo'n meterding en die sloeg aardig aan. Ik heb het zelf een keer vastgepakt en echt heel de dag wit gezien van de pijn in mijn lijf.
Daarnaast, hout en stroom, dan moeten we wéér een hele nieuwe grotere omheining gaan bouwen en mijn pa gaat dat echt niet doen. Wat ik heel goed begrijpEn als ze door het hout vallen door het spelen, dan zitten ze vast snel vast in de grote hoeveelheid draad.
Ik probeer trouwens echt niet alles af te wijzen hoor, maar de sloot vind ik gewoon eng en stroom boeit ze beide echt geen ene flikker. Sh*tlanders
dresjoepie schreef:Heb het nog eens paar x gelezen maar kan nergens vinden dat je ze beweging geeft Maar goed ik weet dat nu in elk geval Zijn ze in het weekend als je er iets mee hebt gedaan wel rustiger dan ? of maakt dit niets uit ? Krijgen ze behalve hooi nog ander voer waar ze misschien te veel energie van zouden kunnen krijgen ?