Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(proberen uit boxen te klimmen trouwens ook, dus mag je nog blij zijn dat het alleen piafferen is
) Is gewoon een uiting van "van gekkigheid niet weten wat ze moeten doen"; als jij opgesloten zit in een ruimte van 3x3 en je hebt stress, ga je zelf toch ook íets doen om jezelf af te leiden? wilmatj schreef:Hij vertoont zeker geen agressief of dominant gedrag, maar gewoon heel onrustig gedrag.
Mijn ruintje wilde hij op dag 2 dekken, vandaar dat we dat niet nog eens geprobeerd hebben.
DestinyD schreef:heb je ook aan chemische castratie gedacht?
Door middel van monninkspepper dit hielp mijn hengstje erg goed om wat rustiger te zijn.
Deze hengst zul je waarschijnlijk niet makkelijk bij een ander in kunnen zetten behalve bij merries dan.
Maarja als je geen fokdoel hebt zou ik hem als ik jou was gewoon castreren het geeft namelijk steeds meer problemen op den duur.
die van mij is ook gecastreerd hij is een stuk rustiger toont veel minder debiel gedrag (zoals over staldeuren heen proberen te komen en andere paarden lastig vallen)

Percy schreef:De eerste moet nog van een chemische castratie onvruchtbaar worden. Ken er geen één en hoor graag wanneer het anders is want dan kunnen wij ons daarop aanpassen. Maar wel graag met aantoonbaar bewijs.