Met geiten zou ik bang zijn dat mijn paard ermee gaat gooien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

smurfje schreef:Is het een optie om je land als track om te bouwen? Dat ie meters moet afleggen om bij zijn drinken te komen. En dan weer een heel stuk moet lopen voor het gras? Over verschillende ondergronden?
Aidenn schreef:de merrie van de buren is ook echt een enorme slopert, hekken, stallen, dekens, het moet er allemaal aan geloven. hun hadden alles al geprobeert maar hun merrie bleef maar slopen, dus toen hebben we de handen in eengesloten en na lang overleg en na alle opties opnieuw te hebben besproken, zijn we uiteindelijk met geit gekomen, klinkt raar maar zo'n geitje is niet zo heel duur en als je een brave vindt, dan houd die je paarden wel de heledag bezig, maar ik zeg niet dat dit altijd helpt, het helpte bij de buren, maar het is een optie.
die zijn overigens niet gekocht voro het paard de geiten waren er al veel eerder maar het staat hier allemaal samen in de wei het paard en de pony de geiten en de kippen. Dat maakt het paard niet minder erg helaas , mijn ruin vreet ook graag aan alles. Bij ons was de oplossing de wei goed snoeien aan de zijkanten met een bosmaaier zodat niks het stroomdraad raakt. En dan een goede klap stroom erop
), maar hele fijnmazige hooinetten (hoeft dus niet veel in om ze een tijdje bezig te houden) en likstenen zijn wel manieren om hem eventje bezig te houden. En wilgentakken, dat werkte ook goed.
Bedankt om voor die oor-tot-oor-smile op mijn gezicht
Sizzle schreef:Enkel sloopvrij maken door goed stroom zie ik overigens niet als optie. Mijn paard ging er lichamelijk namelijk ook aan onderdoor wat zich uitte in druk gedrag welk ze daarvoor nooit vertoond had. De osteopaat heeft er naderhand nog een flinke klus aan gehad helaas.
Ik zou dan ook eerder zoeken naar oplossingen die gesloopt mogen worden en uitdaging bieden. Een appelboom werkt ook super maar dat is natuurlijk maar enkele weken per jaar.
Misschien kun je dat nabootsen met het ophangen van kleine eetbare dingetjes of zo?
Ze moeten hun ding toch kwijt kunnen zeg maar.
) aankomen, die is nog jong. En heeft dus nog geen appeltjes. Sizzle schreef:Enkel sloopvrij maken door goed stroom zie ik overigens niet als optie. Mijn paard ging er lichamelijk namelijk ook aan onderdoor wat zich uitte in druk gedrag welk ze daarvoor nooit vertoond had. De osteopaat heeft er naderhand nog een flinke klus aan gehad helaas.
Ik zou dan ook eerder zoeken naar oplossingen die gesloopt mogen worden en uitdaging bieden. Een appelboom werkt ook super maar dat is natuurlijk maar enkele weken per jaar.
Misschien kun je dat nabootsen met het ophangen van kleine eetbare dingetjes of zo?
Aidenn schreef:de merrie van de buren is ook echt een enorme slopert, hekken, stallen, dekens, het moet er allemaal aan geloven. hun hadden alles al geprobeert maar hun merrie bleef maar slopen, dus toen hebben we de handen in eengesloten en na lang overleg en na alle opties opnieuw te hebben besproken, zijn we uiteindelijk met geit gekomen, klinkt raar maar zo'n geitje is niet zo heel duur en als je een brave vindt, dan houd die je paarden wel de heledag bezig, maar ik zeg niet dat dit altijd helpt, het helpte bij de buren, maar het is een optie.