Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, vooral voor stalgenootje 1. Hij is natuurlijk flink bang geweest en dan is het lastig om dat los te laten en vertrouwen te hebben dat hij gewoon komt! Maar stalgenootje 2 deed het prima, en had ook geen problemen meer!
. Ik, als buitenstaander roep wat opties die voor mijn paarden prima werken maar niet voor die van jou. Jij kent jouw paard heel goed, dat is wel duidelijk. Je staat open voor opties en ideeen en haalt daaruit wat goed voor jouw paard is.
maar zoals jij het beschrijft lijkt de optie van een vreemde bezoeker in de weide me uitgesloten.
. Vind het heel naar voor je want ik kan me levendig voorstellen dat je hier ongerust over bent geworden.
. Maar je hebt in elk geval wel gelijk in hoe je dit aanpakt. Positief vooruit kijken. Dat zal zeker zijn weerslag hebben op jouw lichaamshouding en die van je stalgenootjes en uiteindelijk weer op je paard. Enne... seize the day! Elke goede dag erbij is er weer 1. Tis inderdaad nog geen winter.