Merrie dekt merrie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:33

linny__93 schreef:
Gister naar de DA geweest laten scannen niks te zien alles zag er tip top uit DA zelf vond het ook niet nodig om het verder te onderzoeken omdat ze gewoon goed in dr vacht etc zit. Mocht ze het blijven doen nadat de andere merrie niet meer hengstig is dan wel even onderzoeken. Voor nu uit elkaar dus. Wil niet dat de andere merrie er onder lijd :-p

Dat was bij mij hetzelfde geval, er was geen reden om verder te onderzoeken. Onder ruinen of een grote gemixte groep heeft ze nergens last van en doet ze het niet. Alleen als ze in een klein groepje staat.

linny__93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 20:40

Die van mij kan juist niet bij anderen paarden die mept ze de sloot in.. Daarom was ik blij dat ze nu dr maatje heb maja dan maar effe apart :p

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:53

Wat houd dat hormonaal probleem precies in? En wat zouden ze er tegen kunnen doen?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:58

Icecrystal schreef:
Wat houd dat hormonaal probleem precies in? En wat zouden ze er tegen kunnen doen?

Zeer waarschijnlijk heeft het paard van TS een te hoog testosteron-gehalte.

Zodra je weet wat de oorzaak is, kun je gaan kijken of daar iets van bekend is. Ik begrijp uit eerdere posts van TS dat een afwijking op de eierstokken is uitgesloten (dat is de bekendste oorzaak).

linny__93

Re: Merrie dekt merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 23:01

De eierstokken zagen er helemaal pikobelo uit dus dat is het dan denk niet.