Ik vond het ook raar dat ze helemaal alleen staat! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik vond het ook raar dat ze helemaal alleen staat! beaudirksen schreef:je hebt gelijk Femeke2902... Ik weet niet wat ik nou moet doen, ik heb het vandaag weer met de eigenaar gesproken... Maar dat helpt niet echt.Ik vond het ook raar dat ze helemaal alleen staat!
beaudirksen schreef:je hebt gelijk Femeke2902... Ik weet niet wat ik nou moet doen, ik heb het vandaag weer met de eigenaar gesproken... Maar dat helpt niet echt.Ik vond het ook raar dat ze helemaal alleen staat!
. Maar alleen echt doen als ze niks lichamelijk mankeert hoor!!!!!
beaudirksen schreef:hier is een link. http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=upload&a=2
dit is de aller eerste foto die ik heb van haar en hier zie je goed de hoeven!
Maar probeer niet te lang over elk hoefje te doen. Pak de hoef op (dat doet ze wel toch?) schuif met je duim van de hand waarmee je de hoef vast hebt de haren opzij en snel even krabben/borstelen. Neerzetten en belonen. Klaar
Maar je moet wel zorgen dat jij de hoef neerzet, dus als zij zelf zonder dat jij het wilt haar hoefje weer neerzet, pak je hem weer op en begin je opnieuw.
xxDreamlove schreef:beaudirksen schreef:je hebt gelijk Femeke2902... Ik weet niet wat ik nou moet doen, ik heb het vandaag weer met de eigenaar gesproken... Maar dat helpt niet echt.Ik vond het ook raar dat ze helemaal alleen staat!
Wilt ze geen pony erbij? Er staan nu heel veel shetjes op ikzoekbaas van de dierenbescherming! Die mogen voor niks weg voor een goed tehuis..
[/quote]