Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze zijn wel vaker rustiger. Maar zoals al vermeld is: in elk paardenras zitten verschillende karakters en uitzonderingen.
), en tijdens het rijden mag je je gauw aan een vrolijke bok verwachten. Ze ziet er sloom uit, met haar lieve hoofdje en aandoenlijke blik, maar in haar hoofd is ze ontzettend actief! Je moet er echt continu aandacht bij hebben, want elk foutje of elke mogelijkheid tot de clown uithangen heeft ze gezien, en daar moet je zowel op kunnen anticiperen, als dat je tegen een stootje moet kunnen.
Ze heeft een hart van goud, is altijd doodeerlijk en - heel belangrijk - ze heeft altijd gelijk. Ze kan ontzettend goed duidelijk maken hoe ze ergens over denkt, en op het moment zelf ben ik het er niet altijd mee eens, maar achteraf kom ik keer op keer tot het besef dat zij gelijk had en ik ongelijk. Ze denkt nuchter na over alles wat ik van haar vraag, ze is altijd bereid tot het sluiten van een compromis, gaat voor me door het vuur - maar soms moet ze wel gewoon een keer lekker stout kunnen zijn
Kirsha schreef:Ik heb een Tinker, ze is enorm lief en braaf maar tegelijkertijd een behoorlijke druktemaker. En als ze dan gaat komt het eigenwijze naar boven, zoiets van 'ik wil rennen dus ik ga rennen en zie maar dat je me tegenhoudt'. Niks mis mee zolang je ermee om kan gaan, maar net als iedereen hier wil ik je dus adviseren om gewoon naar een braaf paard te gaan kijken en niet naar een bepaald ras.