Ten einde raad; brokkenpiloot.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mona81

Re: Ten einde raad; brokkenpiloot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:06

Jemig...gecondoleerd met het verlies ;( Ik weet hoe het is, ik herkende je verhaal en wilde er net op reageren, tot ik je laatste reactie en de datum van de eerste post zag. Een aantal jaren geleden had ik ook zo'n brokkenpiloot, hij werd ook ingeslapen in verband met artrose, op 3 jarige leeftijd. Soms is het gewoon niet eerlijk. :n Super van je trouwens, dat je je gevoel hebt gevolgd en verder bent gaan kijken. Je hebt hem blijkbaar veel pijn in zijn verdere leven bespaart.

Annem84

Re: Ten einde raad; brokkenpiloot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 12:13

Jeetje, ik wilde ook al een herkenbaar verhaal typen.. maar ik schrok van je laatste berichtje. Sterkte! Dit had ik niet verwacht..

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 12:20

Bedankt.

Bizar he hoe alles dan op zn plaats kan vallen.. Een keer een jolig bokje naar het hek is 1 ding maar hij trapte gericht naar dingen, echt boos, konden het nooit begrijpen. Toen ik de uitslag van de foto's kreeg ben ik enorm gaan zoeken en kwam ik tegen dat oa het slopen van dingen een uiting van pijn kan zijn. En de periode op buut bevestigde dat tot mijn grote verdriet. Hij had echt veel pijn, heel veel gedrag dat we niet konden plaatsen en dan maar toeschreven aan hormonen verdween als sneeuw voor de zon toen hij pijnstillers kreeg. Zo zie je maar weer: een paard doet niets zomaar.

Mona wat naar! Dat is ook wel een heel vergelijkbare situatie, bah. Had die ook van dat onverklaarbare gedrag/boosheid?