Een zakje chips heeft mij zaterdag het ziekenhuis in geholpen. Kraakt best hard!
Woopy_x
Geplaatst: 25-12-13 22:50
vlaggetjes alemaal kleurtjes beletjes toeters tracker? zeil net voertuigen onder dingen doorlopen lichtjes bal rook vuur niet gevaarlijk vuurwerk met oud en nieuw? stereflikertjes ) xd een otto en dat er iemand uit springt? onverwachte dingen kettingzaag rammelaar bellen blazen lint paraplu muziek over bubbeltjes plastic lopen?
rare opblaas poppen? iets wat luch uitblaast zwaailampen
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-13 20:28
leuke ideeen allemaal. heb al wel een plastic zeil over haar heen gehangen
ElisaAppie6
Geplaatst: 28-12-13 13:01
Ik ben door de bak heen gefietst!! Let op.loop tussen het voorwerp en het paard in!!
jipsielove
Geplaatst: 29-12-13 20:45
proppen papier op de grond (soort van ballenbak effect)
Ja echt leuk en ik heb er veel van geleerdt! Een hond zou ik afraden omdat een paard nogal weleens kan uithalen en het is vaak gebeurdt dat een hond doodgetrapt is door een paard.
ik heb een x geholpen met een schriktraining dag op een stal met shetlanders, ze hadden een parcoorsje tussen vlaggetjes heen en daarna over een soort wip-wap. een rookmachine. een sproeier, paraplu's, knuffels die rond slingerde, een waterbak achtig, grote sto en hooibalen naast elkaar met een zijl erover en dan moesten ze er tussen door lopen. een een watersproeier en dan moesten de kinderen naast de ponys met een grote paraplu boven het hoofd van de pony.
Een grote fitnessbal vinden sommige ook ontzettend eng
kaatjekarel
Geplaatst: 27-01-14 20:12
Staan leuke ideetjes tussen! Ik ga er ook maar eens aan beginnen.. Misschien iets van wapperende vlaggetjes ?
dressuur518
Geplaatst: 07-02-14 00:17
ballonnen, dichtklappende paraplu`s
evelien11
Geplaatst: 07-02-14 14:38
Ik had nog een stuk ondervloer over (we waren nieuw laminaat aan het leggen) en de glimmende kant vinden ze ERG eng Goed mee te trainen dus....
Almighty
Geplaatst: 07-02-14 14:48
Waar de mijne ooit van geflipt is is van die zwevende ballonnen:) Snapte helemaal niets van die dingen aan een touwtje. Nu nog steeds niet helemaal maar blijft staan:) Dat is al heel wat.
Tja zet eens een pop op je jaarling, Zeiltje over haar/zijn lichaam doen. als het wat donkerder is eens een lazerstraaltje op de grond;)
Als je op asfalt kan lopen met strepen op de weg;) Is ook een leuke..zien ze geen diepte in:) Plastic zak aan de kant vast maken die wapperd/ Vlaag over haar/zijn hoofd zwaaien.
Plastic patflessen op de grond kapot. Rammelende blikjes.
Laag hangende takken na bootsen dat ze moet bukken met hoofd;) Is ook een leuke;) Brugje na maken en daarover heen laten gaan en dan met verschillende aanzichten.
Als je kan langs de weg eens een brug zoeken waar water/auto's onder doorgaan.
Tuinsproeier met water aanzetten:) En doorheen laten lopen:) Mag het wel iets warmer zijn:)
Grasmaaier/bladblazer aan zetten.
Langs de weg een keer stukje wandelen en dan klapperende aanhanger laten komen van achter vooral. Tractor aan zetten en langs rijden ook van achteruit.
Bedenk het en probeer het. Denk ook eens aan als je langs de weg gaat lopen wat je dan zo al tegen komt en je na kan doen in de piste.
Hier al van alles gedaan. Alleen weet mijn paard wel vaak als hij in de piste is en toch geen kant op kan hij alles braaf doet. Buiten een schrikparcours doen is al lastiger maar tegenwoordig is hij super braaf en zelfs koploper geworden:)