Zo braaf, kan dat?????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:59

Ik ken er ook een. Die blijft zo rustig altijd. Ze zat eens met haar been vast in het hek. Levensgevaarlijk natuurlijk.. Mijn paard had al in paniek geraakt met alle gevolgen van dien. Maar dit paard bleef rustig staan wachten met haar oortjes naar voren tot ik haar hielp.

Ze was ook al verkeersmak en zadelmak, geen stap verkeerd gezet toen ik erop ging. En ze staat er altijd als een dooie bij :=

Enige nadeel is dat ze wel heel eigenwijs is.

@ RoyceMack. Grappig dat je dit zegt, wij noemen die van ons ook wel eens autist. Ze maakt ook op een andere manier contact met ons.

aanvulling: ze heeft ook nog nooit geweigerd voor sprongen. Ze springt alles wat je haar voorzet. Wel is ze een beetje onvoorzichtig voor de balken, past precies in het plaatje :j
Laatst bijgewerkt door Geryon op 31-07-13 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:02

Dat kan zeker..
Mijn merrie is net zo. Met inrijden had ze zelfs nog niet aan de longe gelopen.. Hebben er gewoon eerste dag erop gezeten en de 6e keer reden we al buiten... Bitloos zonder zadel met zadel maakt allemaal niks uit..
Is gewoon de aard van het beestje.. Misschien ook heel mensgericht. Dat heeft die van mij heel erg.. Vind ze iets engs, ik hoef maar met lichaamshouding te laten zien dat er niks is en ze ontspant direct weer.

Kirov

Re: Zo braaf, kan dat?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:08

Mijne was zo. Beleerd toen hij 4 was. Eerste jaar superbraaf. Kon met beleren zo met m wegrijden. Nu is het af en toe een draak

Jack666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:09

Ik denk dat jouw pony gewoon heel erg braaf van aard is, bij ons op stal staan ook meerdere van dit soort pony's, eigenlijk precies zoals jij die van jou omschrijft :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:14

Die van mij was ook zo met 3 jaar :P nu met 5 jaar is ze een puberende draak hihi.. (gaat nu weer beter hoor.. maar ze had ineens door hoe sterk ze was e.d.)

Elisa_idefix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:01

Je hebt echt een schat van een pony gescoord ik zal me (als je dat deed) er geen zorgen om maken ze vertrouwd je helemaal dat is heel fijn voor je ik wens je nog heeel veel plezier met je pony