Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kiim30 schreef:Er staan ook wat geiten bij waar ze een beetje mee speelt af en toe. Ik heb haar vandaag geschoren en ga even kijken of ze daar van opknapt dat ze wat minder loom word en weer meer zin heeft om iets leuks te doen. Ontwormen doe ik regelmatig dus denk niet dat ze wormen heeft
aardbeitje_ schreef:Ze is net één jaar geworden zeg je.
Laat het diertje lekker nog een paar jaar in de wei staan met soortgenootjes voordat je er mee begint te werken.
listiglistje schreef:aardbeitje_ schreef:Ze is net één jaar geworden zeg je.
Laat het diertje lekker nog een paar jaar in de wei staan met soortgenootjes voordat je er mee begint te werken.
+ 1, ik snap goed dat het dier niet meer wil....zo te horen heb je er al teveel mee gesold![]()
een paar keer poetsen in de week prima of een stukje aan het halster lopen oké, maar verder lekker met soortgenootjes in de wei laten spelen en paard laten zijn!
Kiim30 schreef:@aardbeitje_ ze staat ook gewoon op wei met haar moeder maar we werken ook niet het gaat alleen maar om een lekker rondje buiten lopen, verder niks intensiefs.
@Fanniehh ze staat naar mijn idee gewoon recht op haar benen maar ik zal er nog is goed naar kijken!
Bedankt voor reacties!
Kiim30 schreef:@aardbeitje_ ze staat ook gewoon op wei met haar moeder maar we werken ook niet het gaat alleen maar om een lekker rondje buiten lopen, verder niks intensiefs.
@Fanniehh ze staat naar mijn idee gewoon recht op haar benen maar ik zal er nog is goed naar kijken!
Bedankt voor reacties!
die rem zat roest vast. Ik heb toen een tijdje mijn andere shet mee laten lopen. En langzaam begon Carlos mee te werken in het begin alleen volgen van de andere shet. Daarna ernaast. En nu ga ik graag even stukje met hem hardlopen. Vind die heerlijk net als mijn andere shet. (niet met dit weer natuurlijk... maar goed niemand is echt actief met dit weer denk ik)funnyhorses schreef:Ik denk dat je wat teveel hebt verlangt van dat kleintje!
Laat dat dier gewoon lekker pony zijn voorlopig dan komt het vanzelf wel weer goed.

DeveneyBo schreef:Zoals ts aangeeft wil zij ook gewoon het beestje de basis kunnen leren, en niet in een weide dumpen tot ze 3 jaar is..
Zo zie ik het wel, ik vind het verschrikkelijk dat paarden in een opfok gegooit worden niet naar om gekeken word en op hun 3e moeten ze hard aan de bak want dan weten ze die basis niet..tja..
Het zou kunnen dat het dus echt een shettenstreek is, of idd de wormen wat goed zou kunnen