mijn paard en mijn zoontje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Maartje

Re: mijn paard en mijn zoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 23:46

Wat een lieve verhalen allemaal! :)

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:57

Misschien omdat kleine kinderen van die lekkere kriebelvingertjes hebben :)

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:15

mijn (toen nog 3 jarig) zoontje met mijn eigen gefokte veulen (denk hooguit week oud)
mijn zoontje liep al vanaf de dag van de geboorte bij mn paard en veulen in de wei
dat waren echt ZIJN vriendinnekes <3
Afbeelding

en dan nog een recente foto van 21-07-2013 <3
Afbeelding

de merrie staat nou een jaar bij een nieuw baasje
maar mijn zoontje kan nog steeds alles met haar
op 3 jarige leeftijd heeft hij ze zelfs uit de wei gehaald, ik had het halstertouw aan hem gegeven en hij ging ze zelf halen (ik stond toen wel op een stal waar ieder paard zn eigen weitje had)

gewoon heerlijk om te zien hoe die kleintjes op die beestjes reageren, en andersom ook

FRSLoviees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:20

Blue_Eyes schreef:
Nou ja, deze foto zegt het wel zo'n beetje:

[ Afbeelding ]

Prescilla en mijn jongste, dat is echt twee handen en vier hoeven op 1 buik!

Oh ..... * :')
Hoe schattig :o

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:25

Zo geweldig om dal die foto's te zien <3

Heb zelf ook zo'n mooie van mijn kleine moppie en paard. Zij is helemaal weg van hem en hij volgt haar overal door de wei.
Afbeelding

FRSLoviees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:27

Mendy1984 schreef:
mijn (toen nog 3 jarig) zoontje met mijn eigen gefokte veulen (denk hooguit week oud)
mijn zoontje liep al vanaf de dag van de geboorte bij mn paard en veulen in de wei
dat waren echt ZIJN vriendinnekes <3
[ Afbeelding ]

en dan nog een recente foto van 21-07-2013 <3
[ Afbeelding ]

de merrie staat nou een jaar bij een nieuw baasje
maar mijn zoontje kan nog steeds alles met haar
op 3 jarige leeftijd heeft hij ze zelfs uit de wei gehaald, ik had het halstertouw aan hem gegeven en hij ging ze zelf halen (ik stond toen wel op een stal waar ieder paard zn eigen weitje had)

gewoon heerlijk om te zien hoe die kleintjes op die beestjes reageren, en andersom ook

Cuteeee!!
Vorige week ging men zusje(4 jaar) mee naar mijn vp's normaal is ze er bang van maar toen wou ze alles met de kleinste doen (Skipper (Fallabella))
Daarna zag ze Anika(bff(verzorgd ze ook)) op Fyoeri de grootste(b-pony) rijden
toen wou ze er ook op maar omdat hij wat wild is hebben we haar op Rayko (de middelste) gezet zo'n schattig effect ik heb wel geen foto's :(
Maar het was zo schattig (probeer een beeld te make ;) )
Ze waren alle 3 die dag héél erg lief! Ze zijn dus blijkbaar heel lief by kleine kindjes ;)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:37

Ahhh die foto's zijn lief!
Mijn paard (fjord) kan heerlijk lomp zijn, ze walst zo over je heen als ze er zin in heeft. Ik ben een beetje met haar aan het grondwerken, dus staat ze nu normaal stil als ik halt zeg en als ik een zweepje tegen haar borst houd draaft ze bijna achteruit. Nou ja toch vind ze het niet leuk als mensen zomaar haar om haar nek vallen en dergelijke. Ooit een keer een middag liep ik met haar over het erf en wou een jong meisje in een rolstoel mijn paard aaien. Ik liet Thirza haar gang gaan maar hield me wel schrap om ieder moment in te grijpen. Bleek dat helemaal niet nodig te zijn! Thirza ging heel voorzichtig met haar hoofd omlaag, legde die in haar schoot en blies. Lief man! Het meisje vond het ook erg leuk, ze heeft ook een verstandelijke handicap dus was erg druk en maakte geluiden. Kon mijn paard niet schelen, ze bewoog niets behalve haar hoofd en staart. Ik genoot van het contact tussen die twee. Als mensen die elkaar voor het eerst ontmoetten ook zo lief tegen elkaar konden doen...

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:45

Mijn nichtje van drie heeft vorige week ontdekt dat mijn paard haar heel gezellig vind. Tot nu toe vond ze hem eng, omdat hij direct zn hoofd over het draad doet naar haar toe en hij is nogal groot... Dit keer testte ze even uit wat dat grote hoofd ging doen met haar en toen zag ik haar lachend staan terwijl Rock heel zachtjes met zn lippen bovenop haar hoofd kriebelde! Nu vind ze het prachtig en loopt steeds op hem af en bied hem haar hoofd aan :-) en hij maar lief zachtjes kriebelen, elke keer weer! Jammergenoeg geen foto van gemaakt.

Suusj91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:26

Lief!