Paard kent alleen het vangen [VIDEO toegevoegd]

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 19:54

Echt een verademing.
Schuin naar haar toe gelopen, kon haar hals kriebelen. Ik vroeg te veel en ze was weg.

2e poging, met mijn rug naar haar toe staan. Samen met stalgenootje praten, voelde ik een neusje in m'n rug prikken. Felice <3
naast haar hoofd gaan staan, zij haar neusje tegen mijn arm aan drukken en KLIK. Vast! :)

Hopen dat we zo verbetering blijven zien! Bedankt voor jullie nuttige tips allemaal!

Bowen

Re: Paard kent alleen het vangen [VIDEO toegevoegd]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:55

Probeer niet te snel dat klik vast te doen, geef haar rustig de tijd om jou te onderzoeken en te weten dat jij niet gelijk staat aan klik vast.

Jaime_

Re: Paard kent alleen het vangen [VIDEO toegevoegd]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:01

Ik zie op 't filmpje ook alleen maar gemiep en getwijfel, ik zou daar als paard ook onzeker van worden. Zoals al eerder gezegd stelde de persoon zich op als een roofdier. Gewoon relaxed en normaal doen, en niet alles langzaam en mieperig willen doen, maar gewoon op een normale manier zoals je met een ander paard ook zou doen. Maak daarbij gebruik van de natuurlijke nieuwsgierigheid van het paard en ik denk dat je na een weekje geen enkel probleem meer hebt.