Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En dan zorgen dat je je tampons of maandverband goed verstopt. 
Isegrim schreef:Ja, gewoon zeggen dat je aan de prikpil bent ofzo.En dan zorgen dat je je tampons of maandverband goed verstopt.
En dan zou ik zelf achteraf melden dat ik wel degelijk ongesteld was geweest en dat dat dus geen enkele invloed heeft op een hengst. Wat een onzin.

Komt door een bepaalde bacterie die je dan bij je draagt geloof ik. Isegrim schreef:karin1985 schreef:Zin of onzin, deze dame is te gast bij deze stal en dan heb je je gewoon aan de regels te houden.
Mocht er wel wat gebeuren zijn de rapen mooi gaar voor beide partijen...
En hoe gaan ze dan bewijzen dat ze ongesteld was? Haar broek naar beneden trekken?
Isegrim schreef:Er zijn wel wat dingen die in de keuken daadwerkelijk kunnen mislukken als je ongesteld bent.Komt door een bepaalde bacterie die je dan bij je draagt geloof ik.
Deeg kneden met handschoenen aan? Een boterham smeren met handschoenen aan?
Isegrim schreef:Ja, gewoon zeggen dat je aan de prikpil bent ofzo.En dan zorgen dat je je tampons of maandverband goed verstopt.
En dan zou ik zelf achteraf melden dat ik wel degelijk ongesteld was geweest en dat dat dus geen enkele invloed heeft op een hengst. Wat een onzin.
Heb daar nog nooit van gehoord.. Laat staan gemerkt
Suelza schreef:Tigra_ schreef:Ja daar ga ik ook in mee. Kan het me niet voorstellen dat hengsten daarop reageren. Dat zou toch beteken dat je als vrouw beter niet bij een hengstenhouder kan gaan werken.
Sterker nog, dat zou betekenen dat er geen vrouwelijke hengstenhouders zouden kunnen zijn. Want dan raken alle paardenmannen van het padje af als zij haar periode heeft en bespringen ze in plaats van de bok, de baas![]()
Maar ach, kan misschien best praktisch zijn als ze de kunstschede goed weet te hanteren, scheelt nl. weer een dure fantoom aanschaffen en een merrie hengstig spuiten