Toen ik hem te pakken had wilde die omdraaien en weer wegrennen, toen heb ik hem er toch flink onder geschupt

Als ik het niet vertrouw krijgt die voortaan een touwtje door zijn mond. Hangt ook voortaan een ketting voor de stal
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Boras schreef:funnyhorses schreef:Dat Trudy (onze mini terror-shet) op een middag wéér in de keuken alle hondenbrokken stond op te eten
!!! (lees:hek gesaboteerd en ingebroken!!!)
Dat was de druppel voor die dag..................................en heb ik de keukendeur op slot gedaan!
Was jij degene die grappige anekdotes plaatste over haar terror pony?
Ik moest daar erg om lachen.
hahaha.
) hij draven maar aangezien hij echt liever lui dan moe is was ik er schuin naast op (gok) 2 meter afstand aan het mee hobbelen van komop je kan het JAA goedzo gadoor braaaaaf en toen PATS 2 benen de lucht in en toen stond ik daar van WAT? nu een dikke vette plek op mn boven been en t is helemaal open
Ben het alleen niet met je eens. Monster_tos schreef:Je bent te volgenBen het alleen niet met je eens.
Mijn paarden kunnen ook heel erg boos zijn, op elkaar of op mij. Dus waarom zou ik niet boos op hun mogen zijn? Mits dit natuurlijk terecht is.
Alleen de meeste berichten die ik hier vind ik een goede reden om je paard even te plek te zetten. Dus denk dat je bericht hier niet echt van toepassing is

Monster_tos schreef:Okay dan zitten we op dezelfde lijnAlleen de meeste berichten die ik hier vind ik een goede reden om je paard even te plek te zetten. Dus denk dat je bericht hier niet echt van toepassing is
joelleo97 schreef:Twee weken geleden,
Ik had me eerste selectiewedstrijd,
Paard loopt normaal altijd zo de trailer op, het was wat kijkerig weer dus hij ging er niet in een keer op.
Ik draai een rondje en zet hem weer voor de klep, hij draait om en zet een sprintje in na de wei,
Oke kan gebeuren daarna uit de wei gehaald doet hij het weer,
Trailer voor de ingang van de wei gezet, en jahoor meneer denkt nee ik heb echt geen zin en draait vervolgens weer om.
Vaders derachteraan maar nee hij kreeg hem ook niet geladen.
Ik heb me daar een partij lopen tieren.
emilyslaluna schreef:Monster_tos schreef:Okay dan zitten we op dezelfde lijnAlleen de meeste berichten die ik hier vind ik een goede reden om je paard even te plek te zetten. Dus denk dat je bericht hier niet echt van toepassing is
Dat begrijp ik even niet. Mag ik hier dat bericht niet plaatsten omdat ik zeg wat ik vind van boos worden? Mag je alleen plaatsten wanneer en waarom ofzo?
(Ik bedoel dit niet stom natuurlijk. Ik vraag het me af omdat ik het even niet begrijp)