Paard kan niet alleen zijn, tips?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kiim30

Re: Paard kan niet alleen zijn, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:47

Zelf ook precies hetzelfde probleem, nou lees ik dat je zelf geen stal hebt daar sluit ik de achterblijver nu in op met wat te eten. Het is bij mij altijd meer de jaloezie want degene die ik meeneem is niks mee aan de hand. Afleiding voor de achterblijver (en dan vooral eten) werkt bij mij het beste maar het blijft een gedoe.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:51

heb precies het zelfde met de shetten, op een gegeven moment was ik het zo zat, dat ik ze allebei een apart in een stal heb gezet de hele nacht (winter) en het scheelt dat de jonge merrie later naar de buren ging om gedekt te worden toen MOESTEN ze wel apart! en nu kan ik gaan en staan waar ik wil met ze :Y) (al zijn ze nog steeds zo klef) ;) dus gewoon is even een poos uit elkaar zetten eerst kort, en dan steeds langer :D

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:04

heb het probleem ook gehad mijn fjord hinnikt een beetje maar meer niet. Maar mijn tinker springt gewoon over het hek heen deze breng ik naar een paddockje met een hek dat hoger dan 1m waar hij niet overheen kan. ik merk wel dat hij steeds rustiger word alleen is het gehinnik een beetje vervelend voor de buren dus probeer ik niet al te lang te rijden.

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 15:20

Bedankt voor de antwoorden, het gaat al vele beter nu :) Mijn shet is vele rustiger geworden ze loopt niet meer zo heen en weer en hinnikt niet zo veel meer. En mijn paard Sissi ook, vorige week is de shet een dag weggeweest (verjaardagsfeestje) en ze heeft niets gedaan juist een keer gehinnikt en dan is ze weer gaan eten haha!