Nikass schreef:Ik vind het er eerlijk gezegd niet zo heel erg verontrustend uitzien. Maar ik ken jouw paarden niet, weet niet wat ze normaal doen. Maar op basis van wat je vertelde had ik erger verwacht. Ik vind dat ze nog behoorlijk beheerst zijn in hun gedrag, alleen de voorste is wel wat alert, maar dat lijkt me op zich geen drama. Het is wel belangrijk dat ze weer gaan eten, daar zou ik ook niet blij van worden, maar als ze toch nog af en toe een hap nemen... Tja wat kun je anders doen dan het nog even aankijken? Een dierenarts erbij halen lijkt mij niet zoveel zin hebben, dit ziet er niet uit als iets medisch.
sorry, had je post gemist,
Dit is dus absoluut geen normaal gedrag voor mijn dames. Die zijn normaal gesproken de rust zelve. Ze kunnen wel eens schrikken, maar dan komen ze snel genoeg weer tot rust.
Dit heb ik nooit eerder gezien.
Ze nemen af en toe in het voorbijgaan een muizenhap. Nou ja, silja dan. Hälga zie ik helemaal niet eten en als er tot dusver een paard stabiel, rustig en een vreetzak was, dan is zij dat wel.
Ik nam haar mee op wandelingen met silja omdat ze nergens van onder de indruk was.
Kun je nagaan hoe ver dit gedrag van haar normale gedrag afstaat,.
Da. erbij halen is idd erg twijfelachtig. Ik denk niet dat hij er iets mee kan. Anders was het simpel